Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Recenzja

Newsletter

Nasi partnerzy

Recenzja

Biznesplan w 10 krokach

Przewodnik od pomysłu do wdrożenia

Jerzy T. Skrzypek

Recenzja:

Wiele ludzkich działań składających się z kilku, czasochłonnych, następujących po sobie działań pomniejszych wymaga planowania. Z przyczyn niewielkiej złożoności (i raczej niewielkiej czasochłonności) możemy z tego elitarnego grona wyeliminować te mniej skomplikowane jak "zjedzenie banana i to co potem", czyli: zjedzenie banana, otworzenie szafki z koszem na śmieci, wrzucenie skórki po bananie do kosza, zamknięcie szafki, jednak jeśli już mówimy o tych bardziej złożonych i czasochłonnych to plan by się przydał, szczególnie przy tworzeniu biznesu.

"Biznesplan w 10 krokach" to książka w trakcie lektury, której dowiemy się w jaki sposób zaplanować swój biznes tak, by zwiększyć szanse na komercyjny sukces. Na kolejnych kartach czytelnik będzie zgłębiał nie tylko wiedzę z zakresu najlepszych praktyk stosowanych w biznesplanach, przeprowadzania analizy strategicznej czy tworzenia planu: technicznego, organizacyjnego bądź marketingowego, lecz również szczegółowo zapozna się z tworzeniem prognoz i analiz finansowych. W celu lepszego przyswojenia konkretnych składowych biznesplanu, każda została opisana na praktycznym przykładzie "Stolarni Awer".

Zarówno ze względu na teoretyczny jak i praktyczny aspekt opisanych elementów dobrego biznesplanu książka "Biznesplan w 10 krokach" wydaje się pozycją jak najbardziej godną polecenia dla przedsiębiorców, którzy planują stworzyć portal internetowy z liczbą odbiorów przekraczają pięć miliardów, jak również dla tych, którzy myślą raczej o sieci piekarni obsługujących pięć tysięcy ludzi.


Łukasz Opłocki Z życia książek
Przejdź do książki: Biznesplan w 10 krokach