Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Recenzja

Newsletter

Nasi partnerzy

Recenzja

Zmysły dla zysku

Marketing sensoryczny w praktyce

Iwona Skowronek

Recenzja:

Mój początkowy sceptycyzm ustąpił zdumieniu i podziwowi dla kreatywności specjalistów od "użyzniania mózgów(str.8)poprzez marketing sensoryczny.Ciekawa,poparta realnymi przykładami,inteligentna praca ma olbrzymi walor poznawczy.Intrygujące było by,gdyby drI.Skowronek z równym profesjonalizmem ipasją poświęciła następną książkę nam czytelnikom,stojącym po drugiej stronie barykady.Jak zachować racjonalizm i dystans wobec wszechobecnych działań marketingowtch.Czekam więc z równym zainteresowaniem.

Edward Bil
Przejdź do książki: Zmysły dla zysku