Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie. Nowe wydanie
52,42 
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
44,25 
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
82,50 
Sprawozdawczość jednostek gospodarczych w dobie rozwoju koncepcji ESG
Sprawozdawczość jednostek gospodarczych w dobie rozwoju koncepcji ESG
59,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków
Szanse i zagrożenia
48,68 
Application of Machine Learning Techniques and Artificial Intelligence to Detect Financial Irregularities in Commercial Companies
Application of Machine Learning Techniques and Artificial Intelligence to Detect Financial Irregularities in Commercial Companies
133,50 
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
65,25 
Zarządzanie
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie
Zarządzanie
Nowe otwarcie
90,00 
Determinanty dobrowolnego stosowania międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej w spółkach giełdowych w Polsce
Determinanty dobrowolnego stosowania międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej w spółkach giełdowych w Polsce
46,50 
Czasy nasze, moje też: fragmenty wykładów
Czasy nasze, moje też: fragmenty wykładów
46,50 
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
67,43 
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Anna Szelągowska, Zofia Zawadzka
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Bankowość w gospodarce cyfrowej
48,68 
Teoria organizacji
Dominika Latusek-Jurczak, W. Piotrowski
Teoria organizacji
Teoria organizacji
Nauka dla praktyki
41,18 
Teoria konkurencji
Adam Noga
Teoria konkurencji
Teoria konkurencji
Ekonomiczna teoria wszystkiego
41,18 
Zarządzanie
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie
Zarządzanie
Nowe otwarcie
90,00 
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
67,43 
Wycena przedsiębiorstwa
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wycena przedsiębiorstwa
Wycena przedsiębiorstwa
Od teorii do praktyki
52,42 
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
33,67 
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy EBOOK
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy EBOOK
67,43 
Teoria organizacji EBOOK
Dominika Latusek-Jurczak, W. Piotrowski
Teoria organizacji EBOOK
Teoria organizacji EBOOK
Nauka dla praktyki
37,42 
Zarządzanie EBOOK
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos
Zarządzanie EBOOK
Zarządzanie EBOOK
Nowe otwarcie
90,00 
Zmysły dla zysku EBOOK
Iwona Skowronek
Zmysły dla zysku EBOOK
Zmysły dla zysku EBOOK
Marketing sensoryczny w praktyce
28,43 
Decyzje i etyka
Wojciech W. Gasparski
Decyzje i etyka
Decyzje i etyka
Co o etyce każdy decydent wiedzieć powinien? 75+ minitekstów o maxisprawach
48,68 
Zakupy w przedsiębiorstwie EBOOK
Wojciech Budzyński
Zakupy w przedsiębiorstwie EBOOK
Zakupy w przedsiębiorstwie EBOOK
Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
26,18 

O Wydawnictwie Poltext

Poznaj książki naukowe i publikacje o charakterze akademickim Wydawnictwa Poltext. Podręczniki oraz monografie pisane przez ekspertów z dziedziny ekonomii, gospodarki, zarządzania, prawa, finansów, bankowości, marketingu, HR i PR. Nasza oferta wydawnicza obejmuje również książki o technologii, sztucznej inteligencji i jej wpływie na gospodarkę.

 

Publikacje naukowe

 

Nasze książki cieszą się zainteresowaniem biznesmenów, menedżerów, wykładowców oraz studentów szkół wyższych. Ważnym obszarem naszej działalności są monografie i publikacje naukowe. Współpracujemy z wiodącymi polskimi uczelniami. Autorzy Wydawnictwa Poltext to zarówno wybitni uczeni, jak i doświadczeni praktycy biznesu. Znajdują się wśród nich profesorowie tacy jak Andrzej K. Koźmiński, Krzysztof Obłój, Grzegorz W. Kołodko i inni. Nasze publikacje zdobyły wiele nagród, w tym w konkursie ECONOMICUS na najlepszą książkę ekonomiczną i biznesową na polskim rynku wydawniczym.

 

Nie zapominamy o książkach do nauki języków obcych, od 2022 roku wydawanych jako Wydawnictwo Słówko. Nasze publikacje pomagają doskonalić umiejętności językowe – również w kontekście biznesowym i specjalistycznym.

 

Umożliwianie czytelnikom pogłębiania wiedzy jest naszym zadaniem oraz intelektualną przygodą.

 

Zapraszamy do odkrywania!