Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Nowości

Newsletter

Nasi partnerzy

Nowości

Osobliwości innowacji medycznych (Waldemar Karpa)

Jakie czynniki definiują proces innowacji? Czy możemy wyróżnić cechy innowacji i procesów jej tworzenia właściwe jedynie dla szeroko ujętej branży medycznej? W książce czytelnik znajdzie przegląd „osobliwości” właściwych dla innowacji medycznych, wraz z ich pejzażem w ujęciu statystycznym.

więcej

Nasza cena

38,94 zł

59,90 zł

RABAT 35%

Pomoc rozwojowa: sukces czy porażka? (Dominika Wojtowicz)

Podjęte w książce rozważania mają na celu analizę wpływu zewnętrznych środków pomocowych przekazywanych Polsce w ramach polityki spójności UE w okresie 2007–2013 na wzrost i rozwój gospodarczy na poziomie regionalnym i lokalnym. Obszerną część publikacji stanowią wyniki badań własnych poświęconych ocenie skuteczności funduszy.

więcej

Nasza cena

48,69 zł

74,90 zł

RABAT 35%

Zarządzanie komunikacją marketingową (Grzegorz Hajduk)

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.

więcej

Nasza cena

35,69 zł

54,90 zł

RABAT 35%

Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku (Anna Strmiska-Mietlińska)

Język rosyjski - poziom B2–C1 Książka obejmuje szeroki zakres tematów: bankowość, księgowość, zarządzanie, handel międzynarodowy, PR, reklamę i marketing. Przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji, rozliczania faktur oraz wielu innych aktywności biznesowych.

więcej

Nasza cena

27,89 zł

42,90 zł

RABAT 35%

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw (Mariola Ciszewska-Mlinarič)

Celem badań prowadzonych na potrzeby tej pracy było rozpoznanie wpływu postrzeganego przez menedżerów dystansu (dystansu psychicznego) na wyniki przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, poznanie sposobów pokonywania trudności wynikających z różnic pomiędzy rynkami oraz sformułowanie modelu pokonywania dystansu.

więcej

Nasza cena

45,44 zł

69,90 zł

RABAT 35%

Ochrona różnorodności biologicznej w systemie prawnej ochrony przyrody (Aneta Kaźmierska-Patrzyczna)

Monografia stanowi kompleksowe opracowanie problematyki ochrony - omówiono w niej zagadnienia związane z pojęciem różnorodności biologicznej i zakresem przedmiotowym jej ochrony oraz ewolucją regulacji prawnej w tym obszarze, a także cele i zasady ochrony różnorodności biologicznej wynikające z ustawy o ochronie przyrody z 2004 r.

więcej

Nasza cena

45,44 zł

69,90 zł

RABAT 35%

Skuteczność i efektywność administracji w prawie administracyjnym (Mariusz Maciejewski)

Publikacja przedstawia i uzasadnia tezę o możliwości i zasadności szerokiej recepcji w polskim prawie administracyjnym wiedzy z zakresu zarządzania, a zwłaszcza zarządzania publicznego. Rozważania zawarte w monografii dotyczą zagadnień skuteczności, efektywności i rozliczalności jednostek administracji.

więcej

Nasza cena

48,69 zł

74,90 zł

RABAT 35%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

35,69 zł

54,90 zł

RABAT 35%

Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych (Mateusz Folwarski)

Monografia koncentruje się na badaniu wpływu sektora FinTech na polski i europejski rynek bankowy, analizując zarówno pozytywne, jak i negatywne strony tego dynamicznie rozwijającego się sektora. W publikacji zaproponowano nowe narzędzia badawcze, takie jak indeks FinTechizacji krajów, oraz nowe rozwiązania regulacyjne.

więcej

Nasza cena

32,44 zł

49,90 zł

RABAT 35%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

32,44 zł

49,90 zł

RABAT 35%


pokaż wszystko