Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Newsletter

Nasi partnerzy

Biblioteka Nowoczesnego Menedżera

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje (Wojciech Budzyński)

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów, a także do małych i średnich przedsiębiorców.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zakupy w przedsiębiorstwie (Wojciech Budzyński)

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Business Intelligence (Przemysław Radziszewski)

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Eksport w przedsiębiorstwie (Wojciech Budzyński)

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki han-dlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie (Joanna Antonina Tabor-Błażewicz)

Książka zawiera niezbędne, kompleksowo ujęte informacje dotyczące zarządzania talentami (ZT) − nowej koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, ukierunkowanej na pozyskiwanie, zatrzymywanie i rozwój specyficznej grupy utalentowanych pracowników, decydujących o poziomie nowoczesności i  konkurencyjności firmy.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Umowy w handlu krajowym i zagranicznym (Wojciech Budzyński)

Książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, ustrzec się przed „pułapkami” wynikającymi z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Wojciech Budzyński)

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych EBOOK (Wojciech Budzyński)
EBOOK

Książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych

więcej

Nasza cena

30,52 zł

35,90 zł

RABAT 15%

Techniki menedżerskie (Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Pawlak)

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i  efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Wojciech Budzyński)

 


Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko