Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»..

Newsletter

Nasi partnerzy

..

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Dziecko, czy muszę Ci to jeszcze raz powtarzać? AUDIO (Amy McCready)
AUDIOBOOK

Dlaczego czasem jest tak trudno skłonić dzieci, by cię słuchały? Prosisz dziecko, by wyłączyło telewizję, zrobiło lekcje, spakowało się do szkoły lub poszło spać. Wiesz, że słyszy, co mówisz, lecz ignoruje to. Prosisz ponownie i… nadal brak jest jakiejkolwiek reakcji. Próbowałeś już wszystkiego - odsyłania do kąta, powtarzania tego samego po raz setny, liczenia do trzech – lecz żadna z tych metod nie działa.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Mackay'a MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (Harvey Mackay)

Jak zauważa Mackay, każdy, „począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą… aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów”, może się z tej książki czegoś nauczyć. Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i  anegdot. Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Jak się sprzedać (Arch Lustberg)


Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie osiągnąć swego celu.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Go-givers: Rozdawcy sprzedają więcej (Bob Burg, John David Mann)

Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu.

Opisana przez nich prosta i wymowna historia stała się inspiracją dla setek tysięcy czytelników na całym świecie.


więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Odkryj w sobie siłę AUDIO (Barbara Berger)
AUDIOBOOK
Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: „Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i  mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga”.
więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Reasekuracja (Aleksandra Małek)

 


W książce przedstawione są zasady i metody reasekuracji klasycznej i finansowej, produkty zintegrowanego zarządzania ryzykiem, kontrakty bazujące na indeksie strat branży, instrumenty kapitału warunkowego. Następnie autorka koncentruje się na sekurytyzacji ryzyka, wyodrębniając produkty działów I i II, w tym: obligacje, opcje, kontrakty terminowe i swapy, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów związanych z ryzykiem katastrof i terroryzmu, a w ubezpieczeniach życiowych – z ryzykiem śmiertelności.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Odkryj w sobie siłę (Barbara Berger)

Jesteśmy naszymi myślami. Stajemy się tym, w co wierzymy. Rzeczywistość jest taka, jak ją opisujemy.

Nasze życie jest takie, jakim je widzimy. Możemy je zmienić, zmieniając nasz sposób myślenia.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Mistrzowie literatury czy dziennikarstwa? (redakcja naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek)
Wbrew oczywistemu, szkolnemu podziałowi na fikcję i nie-fikcję, obszary dziennikarstwa i literatury przenikają się na różne sposoby. To, co zdaje się wykazywać cechy wspólne obu obszarom, bywa określane jako gatunki pograniczne. Taka nazwa może być wprawdzie przydatna do sporządzenia tymczasowej klasyfikacji, lecz przecież nie stanowi rozwiązania problemu wzajemnych związków literatury i dziennikarstwa.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Dziennikarstwo a literatura w XX i XXI wieku (redakcja naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek)
Dziennikarstwo i literatura były i są w dużym stopniu zależne od siebie. Prasa, radio, telewizja, a potem internet nie pojawiły się nagle, jak meteor. Wszystkim tym rodzajom dziennikarstwa podstawy rozwoju dała literatura, która – mimo że jest starsza, a w związku z tym dużo dojrzalsza – od dziennikarstwa też czegoś się uczy i wiele korzysta. Co najważniejsze jednak – literatura i dziennikarstwo mają służyć odbiorcy i  różnymi sposobami pomagać mu zrozumieć świat.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko