Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Newsletter

Nasi partnerzy

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Menedżerowie czy przywódcy (Anna Baczyńska)

Niewątpliwie w organizacjach mamy do czynienia z łączeniem obu tych ról – dbającego o operacje menedżera oraz kształtującego przyszłość przywódcy, w proporcjach uzależnionych od kontekstu. I właśnie te kluczowe role są poddane w książce dokładnej analizie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Umysł moralny (Anna Macko)

Autorka stawia kluczowe pytania i prezentuje odpowiedzi na nie formułowane przez badaczy z różnych dziedzin: psychologów, ekonomistów, filozofów i neuronaukowców. Z badań tych wyłania się rodzaj eksperymentalnej psychologii moralnej jako dziedziny zajmującej się empirycznym badaniem procesów rozumowania moralnego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Przywództwo w erze cyfrowej (Paweł Korzyński)

Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługuje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy (redakcja naukowa: Lech W. Zacher)

Usieciowienie społeczeństw, postępująca digitalizacja, nowe i trudne do wyobrażenia możliwości nanotechnologii, biotechnologii, robotyki czy sztucznej inteligencji zmuszają do stawiania pytań o zmiany społeczno-kulturowe spowodowane rozwojem nauki i techniki.

więcej

Nasza cena

55,17 zł

64,90 zł

RABAT 15%

Nagrody biznesowe (Paweł Krzyworzeka)

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Czy kultura ma znaczenie? (Tomasz Olejniczak)

Od lat 50. japońskie przedsiębiorstwa produkcyjne i stosowane w nich metody zarządzania były źródłem fascynacji badaczy zarządzania, a w latach późniejszych – zazdrości praktyków. Mimo usilnych starań wiele przedsiębiorstw próbujących imitować japońskie rozwiązania ponosiło porażkę lub nie było w stanie osiągnąć poziomu produktywności porównywalnych z fabrykami w Japonii.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu (Magdalena Krzyżanowska)

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości (redakcja naukowa Dr Lidia D. Czarkowska)

O publikacji można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. 

Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a  precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż wprost nieproporcjonalnie nikłe w perspektywie zapotrzebowania na tego typu publikacje. 

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Osobliwości innowacji medycznych (Waldemar Karpa)

Jakie czynniki definiują proces innowacji? Czy możemy wyróżnić cechy innowacji i procesów jej tworzenia właściwe jedynie dla szeroko ujętej branży medycznej? W książce czytelnik znajdzie przegląd „osobliwości” właściwych dla innowacji medycznych, wraz z ich pejzażem w ujęciu statystycznym.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 24.05.2019r.

Dodaj do przechowalni
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw (Mariola Ciszewska-Mlinarič)

Celem badań prowadzonych na potrzeby tej pracy było rozpoznanie wpływu postrzeganego przez menedżerów dystansu (dystansu psychicznego) na wyniki przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, poznanie sposobów pokonywania trudności wynikających z różnic pomiędzy rynkami oraz sformułowanie modelu pokonywania dystansu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 17.05.2019r.

Dodaj do przechowalni

pokaż wszystko