Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Newsletter

Nasi partnerzy

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych (Stanisław Jędrzejewski)

Radio jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów traktuje ta książka. Omawia także problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i  perspektywy.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości (redakcja naukowa Dr Lidia D. Czarkowska)

O publikacji można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. 

Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a  precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż wprost nieproporcjonalnie nikłe w perspektywie zapotrzebowania na tego typu publikacje. 

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu (Praca zbiorowa, redakcja naukowa Lidia D. Czarkowska)

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Social Capital In the University-Based  Innovation Ecosystems In the Leading Life Sciences Clusters (Editor: Małgorzata Runiewicz-Wardyn)

This monograph contributes to the emerging debate on the topic of innovation ecosystems by delivering new insights into and knowledge of the role of social capital, social networks and collaborative social environments in the successful life sciences innovation ecosystems.

więcej

Nasza cena

79,20 zł

99,00 zł

RABAT 20%

Leadership Coaching jako odpowiedź na wyzwania współczesnego świata - brak praw (Redakcja naukowa:  Lidia D. Czarkowska)

W książce autorzy koncentrują się na:

- analizie metod rozwoju potencjalnego przywództwa,

- uwarunkowaniach przywództwa w organizacjach,

- najistotniejszych wyzwaniach związanych z przywództwem we współczesnych organizacjach

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni