Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Newsletter

Nasi partnerzy

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Umysł moralny (Anna Macko)

Autorka stawia kluczowe pytania i prezentuje odpowiedzi na nie formułowane przez badaczy z różnych dziedzin: psychologów, ekonomistów, filozofów i neuronaukowców. Z badań tych wyłania się rodzaj eksperymentalnej psychologii moralnej jako dziedziny zajmującej się empirycznym badaniem procesów rozumowania moralnego.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Przywództwo w erze cyfrowej (Paweł Korzyński)

Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługuje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy (redakcja naukowa: Lech W. Zacher)

Usieciowienie społeczeństw, postępująca digitalizacja, nowe i trudne do wyobrażenia możliwości nanotechnologii, biotechnologii, robotyki czy sztucznej inteligencji zmuszają do stawiania pytań o zmiany społeczno-kulturowe spowodowane rozwojem nauki i techniki.

więcej

Nasza cena

48,68 zł

64,90 zł

RABAT 25%

Nagrody biznesowe (Paweł Krzyworzeka)

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

więcej

Nasza cena

33,68 zł

44,90 zł

RABAT 25%

Czy kultura ma znaczenie? (Tomasz Olejniczak)

Od lat 50. japońskie przedsiębiorstwa produkcyjne i stosowane w nich metody zarządzania były źródłem fascynacji badaczy zarządzania, a w latach późniejszych – zazdrości praktyków. Mimo usilnych starań wiele przedsiębiorstw próbujących imitować japońskie rozwiązania ponosiło porażkę lub nie było w stanie osiągnąć poziomu produktywności porównywalnych z fabrykami w Japonii.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu (Magdalena Krzyżanowska)

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu.

więcej

Nasza cena

33,68 zł

44,90 zł

RABAT 25%

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości (redakcja naukowa Dr Lidia D. Czarkowska)

O publikacji można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. 

Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a  precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż wprost nieproporcjonalnie nikłe w perspektywie zapotrzebowania na tego typu publikacje. 

więcej

Nasza cena

41,18 zł

54,90 zł

RABAT 25%

Polskie przedsiębiorstwa w Dolinie Krzemowej (Dominika Latusek-Jurczak)

Książka jest rodzajem „reportażu badawczego” o obecności polskich firm w  słynnej Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Autorka, profesor zarządzania i  wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, przedstawia wyniki pionierskich badań dotyczących współpracy polskich firm high-tech z  firmami amerykańskimi.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Zarządzanie i polityka gospodarcza dla rozwoju (Redakcja naukowa Grzegorz W. Kołodko)

Opracowany przez prof. Grzegorza W. Kołodkę zbiór tekstów wybitnych uczonych, praktyków zarządzania i ekspertów odpowiadających na ważne pytania: Jak odwrócić niekorzystne tendencje w  gospodarce światowej? Jak ratować finanse publiczne? Jak zarządzać bankami? Czy dług publiczny to rzeczywiste zagrożenie dla rozwoju krajów? Jaka polityka podatkowa jest potrzebna, a jaka możliwa? Gościem specjalnym projektu jest profesor Edmund S. Phelps, laureat Nagrody Nobla z ekonomii

więcej

Nasza cena

41,18 zł

54,90 zł

RABAT 25%

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu (Praca zbiorowa, redakcja naukowa Lidia D. Czarkowska)

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji.

więcej

Nasza cena

41,18 zł

54,90 zł

RABAT 25%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokaż wszystko