Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Newsletter

Nasi partnerzy

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych (Stanisław Jędrzejewski)

Radio jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów traktuje ta książka. Omawia także problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i  perspektywy.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

A historia toczy się dalej (Witold Morawski)

Społeczeństwo - gospodarka - polityka. W książce przedstawiam przemiany zachodzące w Polsce od 1956 roku. Czerwiec 1956, a potem jesień 1956 to był kolejny „nowy początek” w historii naszego kraju. Najwięcej uwagi poświęcam jednak okresowi 1989–2019.

więcej

Nasza cena

35,70 zł

42,00 zł

RABAT 15%

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej (Tomasz Olejniczak)

Książka jest wynikiem kilkuletnich badań. Fabryki te są określane mianem hybrydowych, ponieważ stosują mieszankę japońskich i lokalnych metod zarządzania. Wyniki badania ilustrują w jaki sposób w fabrykach tych udało się skutecznie wdrożyć japońskie metody produkcji przy jednoczesnej lokalizacji zarządzania.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Osobliwości innowacji medycznych (Waldemar Karpa)

Jakie czynniki definiują proces innowacji? Czy możemy wyróżnić cechy innowacji i procesów jej tworzenia właściwe jedynie dla szeroko ujętej branży medycznej? W książce czytelnik znajdzie przegląd „osobliwości” właściwych dla innowacji medycznych, wraz z ich pejzażem w ujęciu statystycznym.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Pomoc rozwojowa: sukces czy porażka? (Dominika Wojtowicz)

Podjęte w książce rozważania mają na celu analizę wpływu zewnętrznych środków pomocowych przekazywanych Polsce w ramach polityki spójności UE w okresie 2007–2013 na wzrost i rozwój gospodarczy na poziomie regionalnym i lokalnym. Obszerną część publikacji stanowią wyniki badań własnych poświęconych ocenie skuteczności funduszy.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw (Mariola Ciszewska-Mlinarič)

Celem badań prowadzonych na potrzeby tej pracy było rozpoznanie wpływu postrzeganego przez menedżerów dystansu (dystansu psychicznego) na wyniki przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, poznanie sposobów pokonywania trudności wynikających z różnic pomiędzy rynkami oraz sformułowanie modelu pokonywania dystansu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Menedżerowie czy przywódcy (Anna Baczyńska)

Niewątpliwie w organizacjach mamy do czynienia z łączeniem obu tych ról – dbającego o operacje menedżera oraz kształtującego przyszłość przywódcy, w proporcjach uzależnionych od kontekstu. I właśnie te kluczowe role są poddane w książce dokładnej analizie.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości (redakcja naukowa Dr Lidia D. Czarkowska)

O publikacji można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. 

Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a  precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż wprost nieproporcjonalnie nikłe w perspektywie zapotrzebowania na tego typu publikacje. 

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Social Capital In the University-Based  Innovation Ecosystems In the Leading Life Sciences Clusters (Editor: Małgorzata Runiewicz-Wardyn)

This monograph contributes to the emerging debate on the topic of innovation ecosystems by delivering new insights into and knowledge of the role of social capital, social networks and collaborative social environments in the successful life sciences innovation ecosystems.

więcej

Nasza cena

84,15 zł

99,00 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko