Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Jakość kosztuje

Zarządzanie

Jan M. Myszewski

Jakość kosztuje (Jan M. Myszewski)

Niepełna gwiazdka na froncie okładki zawiera ważny przekaz: ocena jakości produktów i usług przez klientów, wyrażana typowo za pomocą liczby gwiazdek, wskazuje poziom spełnienia ich oczekiwań. Niepełna oznacza, że jakość produktu lub usługi może być lepsza. Jak to osiągnąć? O tym jest ta książka.

więcej

Nasza cena

79,92 zł

99,90 zł

RABAT 20%

Kreatywność w biznesie

Zarządzanie

Lechosław Garbarski

Kreatywność w biznesie (Lechosław Garbarski)

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu (Robert Sroka)

Książka stawia dużo pytań i zmusza do refleksji przedsiębiorców należących do organizacji branżowych i angażujących się w ich działania. Przedstawia także praktyczny model wdrażania i organizowania samoregulacji branżowej związanej ze standardami etycznymi oraz wskazówki i rozwiązania dla organizacji branżowych, które zdecydują się przyjąć rolę przywódców współczesnej etyki biznesu.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Key Account Management (Krzysztof Kałucki)

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z  najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z  kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,92 zł

69,90 zł

RABAT 20%

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie (Gracjana Noga)

Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Maski przywództwa (Włodzimierz Świątek)

Studium antropologiczno-psychologiczne. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek?

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Przywództwo w działaniu (Włodzimierz Świątek)

Koncepcja przywództwa w działaniu pozwala zrozumieć istotę i znaczenie działań przywódczych podejmowanych przez ludzi w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Kluczowym elementem koncepcji jest model Acts of Leadership, którego jedno z głównych założeń mówi, że przywództwo pojawia się i intensyfikuje wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera (redakcja: Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska)

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich. Poszczególne rozdziały omawiają zagadnienia związane z daną kompetencją w kontekście codziennej pracy m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Teoria organizacji

Zarządzanie

redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski

Teoria organizacji (redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski)

Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z przedmiotowego zakresu teorii organizacji stanowiącą swoisty kanon zawierający kluczowe podejścia, ujęcia, koncepcje i teorie. Znajomość zawartych w nim treści jest niezbędna dla poznania i zrozumienia zmieniającego się świata organizacji, warunkuje późniejszy sukces w „borykaniu się” z problemami różnych instytucji i organizacji.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Public relations (Wojciech Budzyński)

Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i  komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Skuteczny Trening Sprzedaży (Grzegorz Radłowski)

Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie (redakcja naukowa: Małgorzata Iwanicz-Drozdowska)

Autorzy całościowo i przystępnie prezentują zagadnienia związane z ryzykiem bankowym na tle międzynarodowych i krajowych standardów regulacyjnych. Nowe i zaktualizowane wydanie uwzględnia zarówno liczne zmiany regulacyjne, jak i nowe wyzwania dla zarządzających ryzykiem.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Rozwój teorii organizacji

Zarządzanie

Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak

Rozwój teorii organizacji (Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak)

Książka stanowi pierwszą w polskiej literaturze intelektualnie błyskotliwą i współczesną syntezę teorii organizacji. Na 140 stronach autorzy przedstawiają „subiektywną opowieść” o historii rozwoju teorii organizacji.

więcej

Nasza cena

27,92 zł

34,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Życie wirtualnych dzikich EBOOK (Dariusz Jemielniak)
EBOOK

 Życie wirtualnych dzikich to pierwsza na świecie w pełni etnograficzna analiza społeczności stojącej za Wikipedią, największą encyklopedią internetową. Dariusz Jemielniak bada fascynujące gry polityczne w Wikipedii od środka, przedstawiając zderzenie kultur i wartości pomiędzy ludźmi, którzy starają się ją poprawić, a przynajmniej sprawić, aby przedstawiała ich jedynie słuszny punkt widzenia.

więcej

Nasza cena

34,32 zł

42,90 zł

RABAT 20%

Zarządzanie ryzykiem bankowym

Akademickie podręczniki Poltextu, Finanse, Zarządzanie

Redakcja naukowa Małgorzata Iwanicz-Drozdowska

Zarządzanie ryzykiem bankowym (Redakcja naukowa Małgorzata Iwanicz-Drozdowska)

Autorzy w kompleksowy sposób spojrzeli na problematykę ryzyka, prezentując jego istotę i klasyfikację, metody pomiaru i szacowania, międzynarodowe standardy i regulacje nadzorcze (głównie Bazylea 2 i Bazylea 3), najważniejsze aspekty organizacji procesu zarządzania ryzykiem, źródła i bazy danych, a także − w szerokim zakresie − metody stosowane do oceny ryzyka (kredytowego, struktury bilansu, rynkowego oraz operacyjnego).

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Spółdzielnia czy wspólnota?  Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi (Iwona Foryś, Maciej Nowak)
Książka ma na celu zestawienie i ocenę procedur zarządzania spółdzielczym zasobem mieszkaniowym w kontekście dotychczasowych doświadczeń zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi. Zaprezentowano ewolucję spółdzielczości − od praw lokatorskich do odrębnej własności. Wskazano korzyści, ale również zagrożenia, jakie powoduje ten proces przekształceń członków spółdzielni mieszkaniowych, a także relacje pomiędzy spółdzielniami i wspólnotami.
więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu (Praca zbiorowa, redakcja naukowa Lidia D. Czarkowska)

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Wycena przedsiębiorstwa (redakcja naukowa M. Panfil, A. Szablewski)

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.

więcej

Nasza cena

55,92 zł

69,90 zł

RABAT 20%

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie (Zbigniew Pawlak)

Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we Współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system  arządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej.

więcej

Nasza cena

51,92 zł

64,90 zł

RABAT 20%

Praktyka strategii firmy (Krzysztof Obłój)

Publikacja składa się z dwóch części: część I - Strategia jest firmie potrzebna, część II - Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Zarządzanie nieruchomościami handlowymi (Praca zbiorowa pod redakcją  Iwony Foryś)

Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych. Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi zdobytymi w kraju i za granicą.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Instytucje i organizacje: pochodzenie, powstawanie, funkcje, przekształcenia (Włodzimierz Pańków)

Jednym z następstw polskiej transformacji po 1989 r. jest powstanie ogromnej liczby nowych organizacji oraz instytucji. Specjaliści z  zakresu zarządzania i socjologii organizacji coraz częściej pytają w  związku z tym, jak powstają, żyją i umierają instytucje i organizacje? Pytania te nie mają bynajmniej charakteru teoretycznego...

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Wojciech Budzyński)

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Praktyka strategii firmy (Krzysztof Obłój)

Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość. Publikacja składa się z dwóch części: część I - Strategia jest firmie potrzebna, część II - Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

więcej

Nasza cena

33,60 zł

42,00 zł

RABAT 20%

Rady nadzorcze - dobre praktyki ładu korporacyjnego (Izabela Koładkiewicz)

Nagroda w XI Konkursie na prace naukowe Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w kategorii prace habilitacyjne


Książka dr Izabeli Koładkiewicz w sposób całościowy i syntetyczny przedstawia dobre praktyki działania rad nadzorczych/rad dyrektorów, wykorzystując bogate, krajowe i zagraniczne, doświadczenia wielu firm. Ważnym jej komponentem jest prezentacja wyników badań zrealizowanych za pomocą techniki wywiadów, w których udział wzięło 34 członków rad nadzorczych z największych polskich spółek notowanych na GPW w  Warszawie.

więcej

Nasza cena

47,92 zł

59,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Zmienić myślenie o firmie EBOOK (Łukasz Srokowski)
EBOOK

 Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji, ekonomii czy socjologii może stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników akademickich.

więcej

Nasza cena

27,92 zł

34,90 zł

RABAT 20%

Odpowiedzialność zarządu spółki (Jacek Świeca)
Książka poświęcona jest niezwykle ważnej dla każdej firmy kwestii odpowiedzialności członków zarządu. Zagadnienia te bardzo często budzą wątpliwości w praktyce, dlatego chcemy wszystkim zainteresowanym przybliżyć je w sposób przystępny. W książce zaprezentowano wszystkie problemy, na jakie natknąć się mogą menedżerowie, niezależnie od skali prowadzonej działalności. Wiele uwagi Autor poświęcił szczególnej roli prezesa zarządu spółki kapitałowej – to na nim bowiem spoczywa główna odpowiedzialność.
więcej

Nasza cena

19,92 zł

24,90 zł

RABAT 20%

Biznesplan. Zastosowania i przykłady (Zbigniew Pawlak)

Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor, bazując na bogatych własnych doświadczeniach wyniesionych z wieloletniej praktyki doradczej, jak również znajomości planów finansowych opracowywanych przez najlepsze krajowe i zagraniczne firmy konsultingowe, które wielokrotnie opiniował i recenzował, wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu.

więcej

Nasza cena

31,92 zł

39,90 zł

RABAT 20%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

pokazuj stronami