Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu (Robert Sroka)

Książka stawia dużo pytań i zmusza do refleksji przedsiębiorców należących do organizacji branżowych i angażujących się w ich działania. Przedstawia także praktyczny model wdrażania i organizowania samoregulacji branżowej związanej ze standardami etycznymi oraz wskazówki i rozwiązania dla organizacji branżowych, które zdecydują się przyjąć rolę przywódców współczesnej etyki biznesu.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Key Account Management (Krzysztof Kałucki)

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z  najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z  kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,92 zł

69,90 zł

RABAT 20%

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie (Gracjana Noga)

Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Maski przywództwa (Włodzimierz Świątek)

Studium antropologiczno-psychologiczne. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek?

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Przywództwo w działaniu (Włodzimierz Świątek)

Koncepcja przywództwa w działaniu pozwala zrozumieć istotę i znaczenie działań przywódczych podejmowanych przez ludzi w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Kluczowym elementem koncepcji jest model Acts of Leadership, którego jedno z głównych założeń mówi, że przywództwo pojawia się i intensyfikuje wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

32,39 zł

54,90 zł

RABAT 41%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

29,44 zł

49,90 zł

RABAT 41%

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera (redakcja: Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska)

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich. Poszczególne rozdziały omawiają zagadnienia związane z daną kompetencją w kontekście codziennej pracy m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się.

więcej

Nasza cena

35,92 zł

44,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko