Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej (Tomasz Olejniczak)

Książka jest wynikiem kilkuletnich badań. Fabryki te są określane mianem hybrydowych, ponieważ stosują mieszankę japońskich i lokalnych metod zarządzania. Wyniki badania ilustrują w jaki sposób w fabrykach tych udało się skutecznie wdrożyć japońskie metody produkcji przy jednoczesnej lokalizacji zarządzania.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera (redakcja: Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska)

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich. Poszczególne rozdziały omawiają zagadnienia związane z daną kompetencją w kontekście codziennej pracy m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Teoria organizacji

Zarządzanie

redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski

Teoria organizacji (redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski)

Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z przedmiotowego zakresu teorii organizacji stanowiącą swoisty kanon zawierający kluczowe podejścia, ujęcia, koncepcje i teorie. Znajomość zawartych w nim treści jest niezbędna dla poznania i zrozumienia zmieniającego się świata organizacji, warunkuje późniejszy sukces w „borykaniu się” z problemami różnych instytucji i organizacji.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Public relations (Wojciech Budzyński)

Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i  komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Praktyka strategii firmy (Krzysztof Obłój)

Publikacja składa się z dwóch części: część I - Strategia jest firmie potrzebna, część II - Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Skuteczny Trening Sprzedaży (Grzegorz Radłowski)

Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie ryzykiem bankowym. Nowe wydanie (redakcja naukowa: Małgorzata Iwanicz-Drozdowska)

Autorzy całościowo i przystępnie prezentują zagadnienia związane z ryzykiem bankowym na tle międzynarodowych i krajowych standardów regulacyjnych. Nowe i zaktualizowane wydanie uwzględnia zarówno liczne zmiany regulacyjne, jak i nowe wyzwania dla zarządzających ryzykiem.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Zarządzanie w Polsce (redakcja: Dominika Latusek-Jurczak)

Publikacja stanowi unikalny zbiór dydaktycznych studiów przypadków polskich organizacji: firm oraz podmiotów sektora publicznego i pozarządowego. Studia przypadków to jedna z najskuteczniejszych technik uczenia się zarządzania – pozwala wcielić się w rolę faktycznych decydentów, w rzeczywistych sytuacjach, w konkretnym, znanym nam kontekście.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko