Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu (Robert Sroka)

Książka stawia dużo pytań i zmusza do refleksji przedsiębiorców należących do organizacji branżowych i angażujących się w ich działania. Przedstawia także praktyczny model wdrażania i organizowania samoregulacji branżowej związanej ze standardami etycznymi oraz wskazówki i rozwiązania dla organizacji branżowych, które zdecydują się przyjąć rolę przywódców współczesnej etyki biznesu.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Key Account Management (Krzysztof Kałucki)

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z  najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z  kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie (Gracjana Noga)

Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Maski przywództwa (Włodzimierz Świątek)

Studium antropologiczno-psychologiczne. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek?

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Przywództwo w działaniu (Włodzimierz Świątek)

Koncepcja przywództwa w działaniu pozwala zrozumieć istotę i znaczenie działań przywódczych podejmowanych przez ludzi w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Kluczowym elementem koncepcji jest model Acts of Leadership, którego jedno z głównych założeń mówi, że przywództwo pojawia się i intensyfikuje wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej (Tomasz Olejniczak)

Książka jest wynikiem kilkuletnich badań. Fabryki te są określane mianem hybrydowych, ponieważ stosują mieszankę japońskich i lokalnych metod zarządzania. Wyniki badania ilustrują w jaki sposób w fabrykach tych udało się skutecznie wdrożyć japońskie metody produkcji przy jednoczesnej lokalizacji zarządzania.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko