Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Maski przywództwa (Włodzimierz Świątek)

Studium antropologiczno-psychologiczne. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek?

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Przywództwo w działaniu (Włodzimierz Świątek)

Koncepcja przywództwa w działaniu pozwala zrozumieć istotę i znaczenie działań przywódczych podejmowanych przez ludzi w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Kluczowym elementem koncepcji jest model Acts of Leadership, którego jedno z głównych założeń mówi, że przywództwo pojawia się i intensyfikuje wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej (Tomasz Olejniczak)

Książka jest wynikiem kilkuletnich badań. Fabryki te są określane mianem hybrydowych, ponieważ stosują mieszankę japońskich i lokalnych metod zarządzania. Wyniki badania ilustrują w jaki sposób w fabrykach tych udało się skutecznie wdrożyć japońskie metody produkcji przy jednoczesnej lokalizacji zarządzania.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych (Aleksandra Wąsowska)

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera (redakcja: Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska)

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich. Poszczególne rozdziały omawiają zagadnienia związane z daną kompetencją w kontekście codziennej pracy m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Teoria organizacji

Zarządzanie

redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski

Teoria organizacji (redakcja naukowa: D. Latusek-Jurczak, T. Olejniczak, W. Piotrowski)

Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z przedmiotowego zakresu teorii organizacji stanowiącą swoisty kanon zawierający kluczowe podejścia, ujęcia, koncepcje i teorie. Znajomość zawartych w nim treści jest niezbędna dla poznania i zrozumienia zmieniającego się świata organizacji, warunkuje późniejszy sukces w „borykaniu się” z problemami różnych instytucji i organizacji.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Public relations (Wojciech Budzyński)

Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i  komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko