Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie

Jakość kosztuje

Zarządzanie

Jan M. Myszewski

Jakość kosztuje (Jan M. Myszewski)

Niepełna gwiazdka na froncie okładki zawiera ważny przekaz: ocena jakości produktów i usług przez klientów, wyrażana typowo za pomocą liczby gwiazdek, wskazuje poziom spełnienia ich oczekiwań. Niepełna oznacza, że jakość produktu lub usługi może być lepsza. Jak to osiągnąć? O tym jest ta książka.

więcej

Nasza cena

79,92 zł

99,90 zł

RABAT 20%

Kreatywność w biznesie

Zarządzanie

Lechosław Garbarski

Kreatywność w biznesie (Lechosław Garbarski)

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu (Robert Sroka)

Książka stawia dużo pytań i zmusza do refleksji przedsiębiorców należących do organizacji branżowych i angażujących się w ich działania. Przedstawia także praktyczny model wdrażania i organizowania samoregulacji branżowej związanej ze standardami etycznymi oraz wskazówki i rozwiązania dla organizacji branżowych, które zdecydują się przyjąć rolę przywódców współczesnej etyki biznesu.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Key Account Management (Krzysztof Kałucki)

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z  najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z  kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

więcej

Nasza cena

55,92 zł

69,90 zł

RABAT 20%

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie (Gracjana Noga)

Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.

więcej

Nasza cena

39,92 zł

49,90 zł

RABAT 20%

Maski przywództwa (Włodzimierz Świątek)

Studium antropologiczno-psychologiczne. W jakim celu liderzy używają masek? Na czym polegają mechanizmy manipulacji realizowane przez liderów przy użyciu maski? Jakie są możliwe konsekwencje utożsamienia się lidera ze swoją maską? Czy możliwa jest kultura przywództwa pozbawionego masek? Czy przywódcy są w stanie utrzymać swoją władzę bez pomocy masek?

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Krytyczna teoria organizacji

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego, Zarządzanie

redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun

Krytyczna teoria organizacji (redakcja naukowa: Wojciech W. Gasparski, Witold Kieżun)

Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO) powołane do życia w 1996 roku i regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku.

więcej

Nasza cena

59,92 zł

74,90 zł

RABAT 20%

Przywództwo w działaniu (Włodzimierz Świątek)

Koncepcja przywództwa w działaniu pozwala zrozumieć istotę i znaczenie działań przywódczych podejmowanych przez ludzi w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Kluczowym elementem koncepcji jest model Acts of Leadership, którego jedno z głównych założeń mówi, że przywództwo pojawia się i intensyfikuje wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%

Współczesna edukacja menedżerska (Agnieszka Postuła)

Aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamości, roli, wartości i autorytetu menedżera.

więcej

Nasza cena

43,92 zł

54,90 zł

RABAT 20%


pokaż wszystko