Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Komunikacja i negocjacje

Newsletter

Nasi partnerzy

Komunikacja i negocjacje

Zarządzanie komunikacją marketingową (Grzegorz Hajduk)

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera (redakcja: Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska)

Celem książki jest wsparcie menedżerów średniego szczebla w rozwijaniu ważnych kompetencji menedżerskich. Poszczególne rozdziały omawiają zagadnienia związane z daną kompetencją w kontekście codziennej pracy m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Finansowanie dla startupów (Franciszek Migaszewski)

NAGRODA ECONOMICUS 2019

Jak negocjować z inwestorem - przewodnik praktyka. Książka składa się z trzech części i omawia: przebieg negocjacji, kluczowe elementy umowy z inwestorem oraz wdrażanie umowy inwestycyjnej. Każdy z tych etapów ma krytyczne znaczenie dla sukcesu startupu i każdy z nich stawia przed założycielem startupu inne wyzwania.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Retoryka negocjacji

Komunikacja i negocjacje

Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska

Retoryka negocjacji (Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska)

Książka z płytą CD. Publikacja składa się z szerokiego omówienia teoretyczno-praktycznego nt. negocjacji oraz scenariuszy negocjacyjnych. Każdy scenariusz zawiera wprowadzenie do negocjacji, a także wprowadzenie do warsztatów, gdzie podane są informacje jak korzystać z książki, w jaki sposób organizować gry symulacyjne, a także jak tworzyć nowe scenariusze.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu (Praca zbiorowa, redakcja naukowa Lidia D. Czarkowska)

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni