Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Nasi partnerzy

Marketing i PR

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)




Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

E-gatunki

Dziennikarstwo i publicystyka, Marketing i PR

redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

E-gatunki (redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer)

Na pytanie, w jaki sposób rozpychający się łokciami dzisiejszy agresywny 10-latek wpłynął na promocję gwiazd nie ma dobrej odpowiedzi. 

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii (Redakcja naukowa Czesław Szmidt)

Wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i ekonomią znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać grupa wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw EBOOK (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
EBOOK

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. 

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama, internet i Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce EBOOK (Wiktor Niedzicki)
EBOOK

Przed  nami  wykład,  konferencja,  a  może wywiad  telewizyjny.  Już  pocą  się  nam  ręce. Już  czujemy  suchość  w  gardle.  Co  robić? Czy  wystąpienie  publiczne  musi  się  łączyć z   wielkim   stresem?   Jak   poradzić   sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć?  Jak  się  zachować?

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne AUDIO (Elżbieta Żurek)
AUDIOBOOK
Wystąpienia  perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

 

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne EBOOK (Elżbieta Żurek)
EBOOK

 Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Zmienić myślenie o firmie EBOOK (Łukasz Srokowski)
EBOOK

 Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji, ekonomii czy socjologii może stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników akademickich.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.

 
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne (Elżbieta Żurek)
Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko