Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Nasi partnerzy

Marketing i PR

Public relations (Wojciech Budzyński)

Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i  komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu (Magdalena Krzyżanowska)

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (Damian Sałkowski)

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Rozpocznij swoją przygodę z Google AdWords.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Alchemia kariery kobiety (Magda Stawska)

Alchemia Kariery Kobiety to most pomiędzy starym a nowym, ten most to Start W Przyszłość.


Nie ma większej wartości w życiu człowieka niż chęć życia dobrze. Dobre życie daje szczęście w życiu prywatnym i zawodowym.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Uwolnij swój potencjał (Krzysztof Janowski)

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Uwolnij swój potencjał EBOOK (Krzysztof Janowski)
EBOOK

Przez umysł i ciało do sukcesu.

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom.

więcej

Nasza cena

22,02 zł

25,90 zł

RABAT 15%

Dobro popłaca!

.., Marketing i PR

Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Prasowe gatunki dziennikarskie (Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Andrzej Kaliszewski, Jerzy Snopek, Wojciech Furman)

Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturoznawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język autorstwa K. Wolnego-Zmorzyńskiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana (Warszawa 2006, 2010). Obecne wydanie porządkuje wiedzę historyczną i  teoretyczną w zakresie genologii dziennikarskiej, jest też nowym ujęciem wielu zagadnień omówionych we wcześniejszej książce.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)




Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

E-gatunki

Dziennikarstwo i publicystyka, Marketing i PR

redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

E-gatunki (redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer)

Na pytanie, w jaki sposób rozpychający się łokciami dzisiejszy agresywny 10-latek wpłynął na promocję gwiazd nie ma dobrej odpowiedzi. 

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii (Redakcja naukowa Czesław Szmidt)

Wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i ekonomią znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać grupa wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw EBOOK (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
EBOOK

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. 

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama, internet i Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce EBOOK (Wiktor Niedzicki)
EBOOK

Przed  nami  wykład,  konferencja,  a  może wywiad  telewizyjny.  Już  pocą  się  nam  ręce. Już  czujemy  suchość  w  gardle.  Co  robić? Czy  wystąpienie  publiczne  musi  się  łączyć z   wielkim   stresem?   Jak   poradzić   sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć?  Jak  się  zachować?

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne AUDIO (Elżbieta Żurek)
AUDIOBOOK
Wystąpienia  perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

 

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne EBOOK (Elżbieta Żurek)
EBOOK

 Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Zmienić myślenie o firmie EBOOK (Łukasz Srokowski)
EBOOK

 Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji, ekonomii czy socjologii może stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników akademickich.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Marketing doświadczeń (Iwona Skowronek)

Książka  wyjaśnia, czym jest i jak  powstaje  emocjonalny  wymiar  wizerunku  firmy. Wskazuje, jak  kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.

 
więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne (Elżbieta Żurek)
Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

pokazuj stronami