Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Nasi partnerzy

Marketing i PR

Zarządzanie komunikacją marketingową (Grzegorz Hajduk)

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Public relations (Wojciech Budzyński)

Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i  komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (Damian Sałkowski)

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Rozpocznij swoją przygodę z Google AdWords.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Lojalność 3.0 (Rajat Paharia)

W książce Lojalność 3.0 założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Uwolnij swój potencjał EBOOK (Krzysztof Janowski)
EBOOK

Przez umysł i ciało do sukcesu.

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom.

więcej

Nasza cena

22,02 zł

25,90 zł

RABAT 15%

E-gatunki

Dziennikarstwo i publicystyka, Marketing i PR

redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

E-gatunki (redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer)

Na pytanie, w jaki sposób rozpychający się łokciami dzisiejszy agresywny 10-latek wpłynął na promocję gwiazd nie ma dobrej odpowiedzi. 

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

E-MARKETING (redaktor: Grzegorz Mazurek)

Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce EBOOK (Wiktor Niedzicki)
EBOOK

Przed  nami  wykład,  konferencja,  a  może wywiad  telewizyjny.  Już  pocą  się  nam  ręce. Już  czujemy  suchość  w  gardle.  Co  robić? Czy  wystąpienie  publiczne  musi  się  łączyć z   wielkim   stresem?   Jak   poradzić   sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć?  Jak  się  zachować?

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Wystąpienia perswazyjne EBOOK (Elżbieta Żurek)
EBOOK

 Wystąpienia  perswazyjne  to  książka,  którą  bezwzględnie  powinny  przeczytać wszystkie  osoby  zainteresowane  poprawą  umiejętności  w  zakresie  wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko