Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Marketing i PR

Newsletter

Nasi partnerzy

Marketing i PR

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu (Magdalena Krzyżanowska)

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu.

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (Damian Sałkowski)

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Rozpocznij swoją przygodę z Google AdWords.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Alchemia kariery kobiety (Magda Stawska)

Alchemia Kariery Kobiety to most pomiędzy starym a nowym, ten most to Start W Przyszłość.


Nie ma większej wartości w życiu człowieka niż chęć życia dobrze. Dobre życie daje szczęście w życiu prywatnym i zawodowym.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Uwolnij swój potencjał (Krzysztof Janowski)

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom.

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Uwolnij swój potencjał EBOOK (Krzysztof Janowski)
EBOOK

Przez umysł i ciało do sukcesu.

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom.

więcej

Nasza cena

22,02 zł

25,90 zł

RABAT 15%

Prasowe gatunki dziennikarskie (Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Andrzej Kaliszewski, Jerzy Snopek, Wojciech Furman)

Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturoznawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język autorstwa K. Wolnego-Zmorzyńskiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana (Warszawa 2006, 2010). Obecne wydanie porządkuje wiedzę historyczną i  teoretyczną w zakresie genologii dziennikarskiej, jest też nowym ujęciem wielu zagadnień omówionych we wcześniejszej książce.

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna


więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)




Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

E-gatunki

Dziennikarstwo i publicystyka, Marketing i PR

redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

E-gatunki (redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer)

Na pytanie, w jaki sposób rozpychający się łokciami dzisiejszy agresywny 10-latek wpłynął na promocję gwiazd nie ma dobrej odpowiedzi. 

więcej

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko