Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Internet i nowe trendy

Newsletter

Nasi partnerzy

Internet i nowe trendy

Deep learning. Głęboka rewolucja (Terrence J. Sejnowski)

Książka opisuje drogę, którą przemierzyło głębokie uczenie sieci neuronowych, przekształcając się z akademickiej dziedziny dostępnej tylko dla wtajemniczonych w przełomową technologię gospodarki informacyjnej. Autor już dzisiaj przygotowuje nas na przyszłość, która będzie upływać pod znakiem głębokiego uczenia.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 26.04.2019r.

Dodaj do przechowalni
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)
Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

E-MARKETING (redaktor: Grzegorz Mazurek)

Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
EBOOK

 Biznes w internecie bez zbędnych kosztów

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)

Tytuł zajął 3. miejsce w głosowaniu internetowym na Książkę Roku 2012!


Biznes w internecie bez zbędnych kosztów

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Media i dziennikarstwo internetowe (Leszek Olszański)


 


 


Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, walczą o nasza uwagę wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją. Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów i ma pomóc dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko