Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Internet i nowe trendy

Newsletter

Nasi partnerzy

Internet i nowe trendy

Nieuniknione (Kevin Kelly)

Autor kreśli wiarygodną i pełną optymizmu drogę, którą będziemy podążać przez najbliższe 30 lat w świecie, w którym sztuczna inteligencja stanie się codziennością. Nadchodzące zmiany to rezultat długookresowych tendencji, których oddziaływanie na nasz świat już się rozpoczęło. Poznaj 12 z nich.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Kreatywni w biznesie (Jan Fazlagić)

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych

więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Mobile dla menedżerów (Marcin Zaremba)

Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Email marketing (Ewelina Koch)

Świat biznesu również kręci się wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (Damian Sałkowski)

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Rozpocznij swoją przygodę z Google AdWords.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)




Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
EBOOK

 Biznes w internecie bez zbędnych kosztów

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

więcej

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw EBOOK (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)
EBOOK

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. 

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama, internet i Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

więcej

Nasza cena

21,17 zł

24,90 zł

RABAT 15%

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)

Tytuł zajął 3. miejsce w głosowaniu internetowym na Książkę Roku 2012!


Biznes w internecie bez zbędnych kosztów

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko