Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Internet i nowe trendy

Newsletter

Nasi partnerzy

Internet i nowe trendy

Cyfrowi ludzie (Chris Skinner)

Czwarta rewolucja umożliwia błyskawiczne tworzenie bogactwa, ale równie szybko potrafi zniszczyć tradycyjne firmy. Skutki tych procesów są dla nas wszystkich coraz bardziej i coraz szybciej odczuwalne. „Cyfrowi ludzie” nie mają gdzie się schować przed skutkami cyfrowej rewolucji. Jedyne co mogą zrobić, to się dostosować.

więcej

Nasza cena

41,18 zł

54,90 zł

RABAT 25%

Intranet (Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek)

Kompleksowy przewodnik dla każdej organizacji w dobrym projektowaniu systemów intranetowych, w sprawnym zaplanowaniu procesu wdrożenia intranetu, we właściwym jego doskonaleniu oraz rozwijaniu. Prezentuje również metody pomiaru szeroko rozumianego sukcesu związanego z wdrożeniem i korzystaniem z intranetu.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

Biznes w świecie mobile

Internet i nowe trendy

Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska, Noemi Gryczko

Biznes w świecie mobile (Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska, Noemi Gryczko)

Pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób kompleksowy przedstawia, jak przystąpić do tworzenia aplikacji lub gry mobilnej na platformy Android i iOS. W przystępny sposób prowadzi przez cały proces tworzenia aplikacji: projektowanie, produkcję, promocję i utrzymanie aplikacji.

więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

Nieuniknione (Kevin Kelly)

Autor kreśli wiarygodną i pełną optymizmu drogę, którą będziemy podążać przez najbliższe 30 lat w świecie, w którym sztuczna inteligencja stanie się codziennością. Nadchodzące zmiany to rezultat długookresowych tendencji, których oddziaływanie na nasz świat już się rozpoczęło. Poznaj 12 z nich.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Kreatywni w biznesie (Jan Fazlagić)

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych

więcej

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Marketing internetowy (Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki)

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść

więcej

Nasza cena

26,18 zł

34,90 zł

RABAT 25%

Email marketing (Ewelina Koch)

Świat biznesu również kręci się wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.

więcej

Nasza cena

26,18 zł

34,90 zł

RABAT 25%

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (Damian Sałkowski)

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Rozpocznij swoją przygodę z Google AdWords.

więcej

Nasza cena

26,18 zł

34,90 zł

RABAT 25%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)
Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

E-MARKETING (redaktor: Grzegorz Mazurek)

Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki.

więcej

Nasza cena

44,93 zł

59,90 zł

RABAT 25%


pokaż wszystko