Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Ekonomia i gospodarka

Newsletter

Nasi partnerzy

Ekonomia i gospodarka

A historia toczy się dalej (Witold Morawski)

Społeczeństwo - gospodarka - polityka. W książce przedstawiam przemiany zachodzące w Polsce od 1956 roku. Czerwiec 1956, a potem jesień 1956 to był kolejny „nowy początek” w historii naszego kraju. Najwięcej uwagi poświęcam jednak okresowi 1989–2019.

więcej

Nasza cena

35,70 zł

42,00 zł

RABAT 15%

Inwestycyjny wymiar konsumpcji

Ekonomia i gospodarka

redakcja naukowa: Anna Olejniczuk-Merta, Adam Noga

Inwestycyjny wymiar konsumpcji (redakcja naukowa: Anna Olejniczuk-Merta, Adam Noga)

Monografia naukowa. Obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Książka ukazuje genezę i czynniki nowych relacji konsumpcja – inwestycje oraz wyjaśnia istotę tych procesów i ich skutki.

więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie przez algorytmy (Włodzimierz Szpringer)

Technologia, ekonomia, prawo. Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sektory.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Firmy szybkiego wzrostu (Aaron Ross, Jason Lemkin)

Książka zawiera receptę na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej (Tomasz Olejniczak)

Książka jest wynikiem kilkuletnich badań. Fabryki te są określane mianem hybrydowych, ponieważ stosują mieszankę japońskich i lokalnych metod zarządzania. Wyniki badania ilustrują w jaki sposób w fabrykach tych udało się skutecznie wdrożyć japońskie metody produkcji przy jednoczesnej lokalizacji zarządzania.

więcej

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Osobliwości innowacji medycznych (Waldemar Karpa)

Jakie czynniki definiują proces innowacji? Czy możemy wyróżnić cechy innowacji i procesów jej tworzenia właściwe jedynie dla szeroko ujętej branży medycznej? W książce czytelnik znajdzie przegląd „osobliwości” właściwych dla innowacji medycznych, wraz z ich pejzażem w ujęciu statystycznym.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Pomoc rozwojowa: sukces czy porażka? (Dominika Wojtowicz)

Podjęte w książce rozważania mają na celu analizę wpływu zewnętrznych środków pomocowych przekazywanych Polsce w ramach polityki spójności UE w okresie 2007–2013 na wzrost i rozwój gospodarczy na poziomie regionalnym i lokalnym. Obszerną część publikacji stanowią wyniki badań własnych poświęconych ocenie skuteczności funduszy.

więcej

Nasza cena

63,67 zł

74,90 zł

RABAT 15%

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw (Mariola Ciszewska-Mlinarič)

Celem badań prowadzonych na potrzeby tej pracy było rozpoznanie wpływu postrzeganego przez menedżerów dystansu (dystansu psychicznego) na wyniki przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, poznanie sposobów pokonywania trudności wynikających z różnic pomiędzy rynkami oraz sformułowanie modelu pokonywania dystansu.

więcej

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Deep learning. Głęboka rewolucja (Terrence J. Sejnowski)

Książka opisuje drogę, którą przemierzyło głębokie uczenie sieci neuronowych, przekształcając się z akademickiej dziedziny dostępnej tylko dla wtajemniczonych w przełomową technologię gospodarki informacyjnej. Autor już dzisiaj przygotowuje nas na przyszłość, która będzie upływać pod znakiem głębokiego uczenia.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Cyfrowi ludzie (Chris Skinner)

NAGRODA ECONOMICUS 2019

Czwarta rewolucja
umożliwia błyskawiczne tworzenie bogactwa, ale równie szybko potrafi zniszczyć tradycyjne firmy. Skutki tych procesów są dla nas wszystkich coraz bardziej i coraz szybciej odczuwalne. „Cyfrowi ludzie” nie mają gdzie się schować przed skutkami cyfrowej rewolucji. Jedyne co mogą zrobić, to się dostosować.

więcej

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%


pokaż wszystko