Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Innowacje, nowe trendy»Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Newsletter

Nasi partnerzy

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Poradnik bardzo praktyczny 

Google, Innowacje, nowe trendy, Internet i nowe trendy, Marketing i PR

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

  • ISBN: 978-83-7561-113-7
  • format 148/210
  • 100 stron
  • oprawa miękka
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
  • reklamę
  • internet
  • Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego  www.marketinglab.pl

O AUTORACH
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (www.ittechnology.us). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.

Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy  i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (www.marketinglab.pl).  Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ:

POLECAMY RÓWNIEŻ: