Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Zarządzanie wartością klienta

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta (pod red. B. Dobiegały-Korony i T. Doligalskiego)

Nasza cena

67,92 zł

79,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie wartością klienta

Pomiar i strategie 

Marketing i PR, Zarządzanie

pod red. B. Dobiegały-Korony i T. Doligalskiego

  • ISBN: 978-83-7561-058-1
  • format 165/233
  • 568 stron
  • oprawa twarda
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
  • podejścia do pomiaru wartości klienta,
  • zarządzania wiedzą o kliencie,    
  • tworzenia wartości dla klienta,
  • społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
  • budowy wartości klienta w marketingu relacji.

Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów  – praktyków, nauczycieli akademickich,  a także studentów marketingu i zarządzania.

Zobacz również: Studia Podyplomowe SGH Zarządzanie Wartością Klienta.