Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Marketing i PR»Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Newsletter

Nasi partnerzy

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (Stanisław Ślusarczyk)

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

 

Marketing i PR, Marketing i PR, Poza seriami

Stanisław Ślusarczyk

  • ISBN: 978-83-7561-189-2
  • format 165/235
  • 208 stron
  • oprawa miękka
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

O AUTORZE

Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany przez PARP.

OPINIE
Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
- Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
 

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ:

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

29,90 zł
Dodaj do koszyka

Reklama i jej ograniczenia

Marzena Barańska

44,90 zł
Dodaj do koszyka