Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Marketing i PR»Zarządzanie komunikacją marketingową

Newsletter

Nasi partnerzy

Zarządzanie komunikacją marketingową

Zarządzanie komunikacją marketingową (Grzegorz Hajduk)

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Zarządzanie komunikacją marketingową

Integracja - nowe media - outsourcing 

Komunikacja i negocjacje, Marketing i PR

Grzegorz Hajduk

  • ISBN: 978-83-8175-003-5
  • format 165 x 235 mm
  • 290 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami



Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową.

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.


   Przyjęta w pracy perspektywa analizy oraz jej obszar skłaniają do podkreślenia jej wartości i oryginalności. Praca bowiem zasadza się z jednej strony na problemie integracji działań ze sfery komunikacji marketingowej w świetle zmian związanych z rozwojem technologii i nowych kanałów komunikacji marketingowej, z drugiej zaś jej przedmiotem jest tematyka relatywnie rzadko pojawiająca się w opracowaniach naukowych, jak i stanowiąca obszar badań. Formy i metody organizacji działań rynkowych, mimo że podkreśla się ich znaczenie dla sukcesu rynkowego, nieczęsto stanowią odrębną
i samodzielną sferę badań i analiz.

           - z recenzji dra hab. Roberta Kozielskiego, prof. UŁ

   Monografia dra Grzegorza Hajduka w sposób kompleksowy i nowatorski odnosi się do problematyki komunikacji marketingowej. Pracę charakteryzują wysoka dojrzałość naukowa, wartościowe badania empiryczne oraz oryginalne spojrzenie na omawianą tematykę z perspektywy zarządczej. Powiązanie rozważań związanych z rolą, jaką odrywa współcześnie outsourcing działań marketingowych z uznanymi koncepcjami teoretycznymi stanowi ciekawe podejście integrujące marketing, zarządzanie i teorię organizacji. Praca jest również udaną synergią ujęcia teoretycznego
i praktycznego, przez co jest wartościowa zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zarządzania i marketingu.

           - z recenzji dra hab. Grzegorza Mazurka, prof. ALK
 


 

Dr Grzegorz Hajduk – pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University
w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: „Transborder Economics” i „Newsline Magazine”. Aktywnie angażuje się we współpracę z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP – Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator.

Autor ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych
i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw o różnym profilu i skali działania.