Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Angielski»Angielski w marketingu, promocji i reklamie

Newsletter

Nasi partnerzy

Angielski w marketingu, promocji i reklamie

Angielski w marketingu, promocji i reklamie (Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska)

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Angielski w marketingu, promocji i reklamie

Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create 

Angielski

Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska

  • ISBN: 978-83-7561-990-4
  • format 165 x 235 mm
  • GRATIS plik mp3
  • 234 strony
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Język angielski - poziom B1-B2


Nagrania mp3
tekstów z książki są dostępne na stronie internetowej wydawnictwa.
W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3).
Aby pobrać plik, należy wpisać kod - tutaj -



Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w obszarach marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych.


PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI
Książka koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.

Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.

Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu.


PLIK MP3 gratis
Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English.