Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Value Based Management

Newsletter

Nasi partnerzy

Value Based Management

Value Based Management (Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz)

Nasza cena

77,94 zł

119,90 zł

RABAT 35%

Value Based Management

koncepcje, narzędzia, przykłady 

Poza seriami, Zarządzanie, Zarządzanie i strategia

Andrzej SzablewskiBohdan BartoszewiczKrzysztof Pniewski

  • ISBN: 978-83-7561-002-4
  • format B5
  • 718 stron
  • oprawa twarda

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ:

69,90 zł

Tytuł chwilowo niedostępny

Systemy VBM i zysk ekonomiczny

pod redakcją: Andrzeja Cwynara i Pawła Dżuraka

39,90 zł

Dodaj do koszyka

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości

W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz

69,90 zł

Dodaj do koszyka

39,90 zł

Tytuł chwilowo niedostępny

Zrównoważone przedsiębiorstwo

Wojciech Przychodzeń

44,90 zł

Dodaj do koszyka