Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Value Based Management

Newsletter

Nasi partnerzy

Value Based Management

Value Based Management (Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz)

Nasza cena

101,92 zł

119,90 zł

RABAT 15%

Value Based Management

koncepcje, narzędzia, przykłady 

Poza seriami, Zarządzanie, Zarządzanie i strategia

Andrzej SzablewskiBohdan BartoszewiczKrzysztof Pniewski

  • ISBN: 978-83-7561-002-4
  • format B5
  • 718 stron
  • oprawa twarda

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.