Dzień Książki w Mt Biznes- do piątku z kodem dzienksiazki rabat 37% 

Zapraszamy do zakupów

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
26,18  34,90  *
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Wybierz ilość
+ -

Transport w przedsiębiorstwie EBOOK

Logistyka, spedycja, reklamacje
  • Data wydania: 14.04.2017
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-7561-712-2

Opis książki


To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajo-wego oraz międzynarodowego transportu towarów, a także do małych i średnich przedsiębiorców, oferując im w jak najprostszy sposób podstawową wiedzę organizacyjną i handlową na temat szeroko rozumianej współpracy ze spedytorem czy przewoźnikiem.

W zakresie wiedzy handlowej przedsiębiorcy znajdą informacje, jak analizować rynek transportowy, znaleźć właściwych spedytorów czy przewoźników, wynegocjować z nimi dogodne stawki za świadczone usługi lub ustalić warunki umów o świadczenie usług spedycyjnych. Na etapie zawierania umów przedsiębiorcy będą mogli wesprzeć się książką przy szukaniu właściwych zabezpieczeń i ograniczaniu ryzyka wynikającego ze współpracy z partnerem z rynku transportowo-spedycyjno-logistycznego (tzw. branży TSL) i zmiennej sytuacji rynkowej.

Autor książki przekazuje ponadto praktyczne informacje o tym, jak posługiwać się dokumentami spedycyjnymi i transportowymi, a także jak przygotować listy przewozowe, gdy trzeba będzie złożyć je w banku, rozliczając umowę handlową tzw. akredytywą dokumentową.

Ze względu na skalę reklamacji z tytułu szkód w transporcie autor starał się w szczególności rozbudować informacje na ten temat. W związku z tym, że skuteczne reklamacje transportowe powinny być właściwie przygotowane już na etapie wykrycia wad, a także wymaga się przestrzegania przy ich zgłaszaniu odpowiednich terminów i procedur, autor przedstawił właściwe uregulowania, pojawiające się na ten temat w konwencjach przewozowych czy ustawach.

Dokładna analiza systemu uwarunkowań prawnych i zwyczajowych dotyczących usług transportowych oraz spedycyjnych ma umożliwić przedsiębiorcom prawidłowe uzasadnienie składanych reklamacji czy ich dochodzenie na dalszych etapach procesu reklamacyjnego. Wiele przedstawionych w książce koncepcji starano się wyjaśnić przykładami.

Przykłady są tu też ilustracją problemów transportowych, pojawiających się w firmach różnej wielkości. W większości zawierają one metody rozwiązywania tych problemów.
 



Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ma bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek.

Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki autorstwa dra Wojciecha Budzyńskiego: „Eksport w przedsiębiorstwie” oraz „Zakupy w przedsiębiorstwie”, które stanowią łącznie swoistą trylogię poświęconą niezbędnym umiejętnościom w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem jako całością czy poszczególnymi ważnymi jego funkcjami.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

Życie wirtualnych dzikich EBOOK
Życie wirtualnych dzikich EBOOK
Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi
32,18 
Firmy szybkiego wzrostu
Aaron Ross, Jason Lemkin
Firmy szybkiego wzrostu
Firmy szybkiego wzrostu
Jak osiągać przewidywalny przychód i rekordowe zyski
41,18 
Ograniczone przywództwo EBOOK
Andrzej K. Koźmiński
Ograniczone przywództwo EBOOK
Ograniczone przywództwo EBOOK
Studium empiryczne
29,93 
OUTLET
Wycena przedsiębiorstwa OUTLET
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wycena przedsiębiorstwa OUTLET
Wycena przedsiębiorstwa OUTLET
Od teorii do praktyki
34,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Biznes po chińsku
Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina, Karol Czekałowski, Beata Frenkiel, Luan Jingxian, Maria Kądzielska, Marek Kądzielski, Stanisław Szufrajda
Biznes po chińsku
Biznes po chińsku
szanse, zagrożenia, ryzyka
48,68 
Odpowiedzialność zarządu spółki
Odpowiedzialność zarządu spółki
18,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Pasja i dyscyplina strategii. Wydanie II zmienione
Pasja i dyscyplina strategii. Wydanie II zmienione
Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy
29,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Mikrofundamenty umiędzynarodowienia firmy
37,42 
Biznes po chińsku EBOOK
Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina, Karol Czekałowski, Beata Frenkiel, Luan Jingxian, Maria Kądzielska, Marek Kądzielski, Stanisław Szufrajda
Biznes po chińsku EBOOK
Biznes po chińsku EBOOK
szanse, zagrożenia, ryzyka
48,68 
OUTLET
Maski przywództwa OUTLET
Włodzimierz Świątek
Maski przywództwa OUTLET
Maski przywództwa OUTLET
Studium antropologiczno-psychologiczne
37,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Wygrać dziś, wygrać jutro EBOOK
Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
41,18 
Rady nadzorcze - dobre praktyki ładu korporacyjnego
Rady nadzorcze - dobre praktyki ładu korporacyjnego
Doświadczenia polskie i zagraniczne
44,93 
Dostępność: nakład wyczerpany

Inne książki Autora: Wojciech Budzyński

OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
19,95 
Eksport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
29,93 
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
29,93 
Public relations
Wojciech Budzyński
Public relations
Public relations
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
33,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Transport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Transport w przedsiębiorstwie
Transport w przedsiębiorstwie
Logistyka, spedycja, reklamacje
29,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny