Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
Książka
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
33,67  44,90  *
Dostępność: chwilowo niedostępny
Tytuł dostępny również w formatach :

Public relations

Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
  • Data wydania: 10.11.2017
  • Ilość stron: 298
  • Oprawa: miękka
  • Format: 165 x 235 mm
  • ISBN: 978-83-7561-291-2

Opis książki


PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.

Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.


Działania public relations cały czas się zmieniają, ponieważ zmieniają się media. Rewolucyjne okazało się rozpowszechnienie internetu, a później portali społecznościowych. Sprowadzenie public relations do przedsięwzięć realizowanych wyłącznie w internecie byłoby jednak nieporozumieniem. Nie sprawdziły się prognozy, że tradycyjny PR się kończy. Rację natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebę synergii pomiędzy tradycyjnymi technikami PR a nowymi mediami.

Książka pozwoli nie tylko pogłębić wiedzę na temat technik public relations, ale także poznać zasady praktycznego działania. Zawarte są w niej informacje na temat współpracy z mediami, dziesiątki technik radzenia sobie
z trudnymi pytaniami dziennikarzy oraz zasady przygotowywania materiałów prasowych; ponadto omówiono działania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, wykorzystania internetu i radzenia sobie z sytuacją kryzysową w celu ochrony wizerunku firmy. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik
i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
 


 

Dr Wojciech Budzyński – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w języku polskim. Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych oraz kształtowania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykłady w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Prowadził negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach. Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicą.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

Wystąpienia perswazyjne
Elżbieta Żurek
Wystąpienia perswazyjne
Wystąpienia perswazyjne
Biznes, media, polityka
29,93 
Prezentuj z pasją
Jacek Rozenek
Prezentuj z pasją
Prezentuj z pasją
29,93 
Dostępność: nakład wyczerpany
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
22,43 
Przyczepne historie EBOOK
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie EBOOK
Przyczepne historie EBOOK
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
41,18 
Techniki obrony ceny EBOOK
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny EBOOK
Techniki obrony ceny EBOOK
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
Intryguj AUDIO
Sam Horn
Intryguj AUDIO
Intryguj AUDIO
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
22,43 
Intryguj
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
32,18 
Siła narracji marketingowej
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej
Siła narracji marketingowej
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
32,18 
To jest marketing!
Seth Godin
To jest marketing!
To jest marketing!
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
37,42 
OUTLET
Email marketing OUTLET
Ewelina Koch
Email marketing OUTLET
Email marketing OUTLET
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
17,45 
To jest marketing! AUDIODOWNLOAD
To jest marketing! AUDIODOWNLOAD
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
33,67 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Co chce wiedzieć klient?
Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
37,42 

Inne książki Autora: Wojciech Budzyński

OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
19,95 
Eksport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
29,93 
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
29,93 
OUTLET
Zakupy w przedsiębiorstwie OUTLET
Zakupy w przedsiębiorstwie OUTLET
Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
19,95 
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Transport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Transport w przedsiębiorstwie
Transport w przedsiębiorstwie
Logistyka, spedycja, reklamacje
29,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny