Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Nauki społeczne»Nagrody biznesowe

Newsletter

Nasi partnerzy

Nagrody biznesowe

Nagrody biznesowe (Paweł Krzyworzeka)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Nagrody biznesowe

Etnografia rytuałów merytokracji 

Nauki społeczne, Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Paweł Krzyworzeka

  • ISBN: 978-83-7561-800-6
  • format 165 x 235 mm
  • 316 stron
  • oprawa miękka


Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?

Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe: „Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?”. A jedocześnie ludzie
i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych „nagród biznesowych”.

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

 



Dr Paweł Krzyworzeka
– teoretyk organizacji i antropolog kulturowy. Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania
w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA) oraz w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Współredaktor naczelny czasopisma „Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry”.