Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Nauki społeczne»Nagrody biznesowe

Newsletter

Nasi partnerzy

Nagrody biznesowe

Nagrody biznesowe (Paweł Krzyworzeka)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Nagrody biznesowe

Etnografia rytuałów merytokracji 

Nauki społeczne, Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Paweł Krzyworzeka

  • ISBN: 978-83-7561-800-6
  • format 165 x 235 mm
  • 316 stron
  • oprawa miękka


Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?

Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe: „Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?”. A jedocześnie ludzie
i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych „nagród biznesowych”.

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

 



Dr Paweł Krzyworzeka
– teoretyk organizacji i antropolog kulturowy. Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania
w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA) oraz w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Współredaktor naczelny czasopisma „Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry”.