Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Biblioteka Nowoczesnego Menedżera»Zakupy w przedsiębiorstwie

Newsletter

Nasi partnerzy

Zakupy w przedsiębiorstwie

Zakupy w przedsiębiorstwie (Wojciech Budzyński)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zakupy w przedsiębiorstwie

Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami 

Biblioteka Nowoczesnego Menedżera, Ekonomia i gospodarka

Wojciech Budzyński

  • ISBN: 978-83-7561-615-6
  • format 165 x 235 mm
  • 220 stron
  • Oprawa miękka

 

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów.

Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się problem - jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.

We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym - w szczególności -  zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców, a typową  realizowaną od lat działalnością kupiecką.

To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie-dochodzeniu reklamacji.

Zakupy w przedsiębiorstwie” to praktyczny poradnik dla kupujących:
- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?
- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem i wartościowym partnerem biznesowym?
 



Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm. Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm.

Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego.
Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.