Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Ubezpieczenia»Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce

Newsletter

Nasi partnerzy

Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce

Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce (Redakcja naukowa Jan Monkiewicz i Marcin Orlicki)

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce

Współczesne wyzwania 

Ubezpieczenia

Redakcja naukowa Jan Monkiewicz i Marcin Orlicki

  • ISBN: 978-83-7561-587-6
  • format 165 x 235 mm
  • 260 stron
  • oprawa miękka


Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.

Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.