Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Kreatywni w biznesie

Newsletter

Nasi partnerzy

Kreatywni w biznesie

Kreatywni w biznesie (Jan Fazlagić)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Kreatywni w biznesie

Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie? Co robić, aby byli szczęśliwi dla dobra firmy? 

Internet i nowe trendy, Książka najlepszym prezentem, Psychologia biznesu, Zarządzanie i strategia

Jan Fazlagić

  • ISBN: 978-83-7561-574-6
  • format 141x218 mm
  • 320 stron
  • oprawa miękka


We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych.

Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną.
Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie.
Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność –
i wygrywają.
Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.
Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji.

Patronat medialny:

RECENZJE

Przeczytałem. Nie ze wszystkim się zgadzam, ale jedno jest pewne: prof. Fazlagić wie, o czym pisze, ma swoją kreatywną mądrość, która pozwoliła mu stworzyć książkę moim zdaniem uwalniającą potencjał.

 więcej >

Oskar Derych www.derych.eu

Tak jak najbardziej nawet odlotowy minimalistyczny design opiera się na siatce, a improwizacja jazzowa na setkach godzin ćwiczeń z metronomem, tak nowa książka prof. Fazlagicia zawiera zarazem twórcze podejście do kreatywności, jak i spełnia wymogi naukowej dyscypliny oraz pragmatyzmu praktyki. To rzadka umiejętność, Panie Profesorze, dziękuję jako czytelnik i doradca przyszłych czytelników Pana świetnej książki.

 więcej >

Jacek Santorski, twórca Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu PW i Values Grupy Firm Doradczych

Lektura książki zachęca czytelnika do poszukiwania metod bycia lepszym od konkurentów.

 więcej >

Andrzej Głowacki, prezes DGA SA

Prof. J. Fazlagić poświęca wiele uwagi obalaniu mitów związanych z kreatywnością oraz metodom jej wzmacniania i rozwijania wewnątrz firmy. Każdy menedżer przedsiębiorstwa uważającego się za kreatywne znajdzie tutaj stwierdzenia, które go zdziwią, o ile nie zszokują.

 więcej >

prof. Mirosł Millera twórca Wrocławskiego Centrum Badań EIT+

Jeszcze więcej potu albo więcej kreatywności – to bodaj najważniejszy dylemat, przed którym stoi dzisiaj Polska.

 więcej >

dr Andrzej Olechowski, były minister finansów i spraw zagranicznych RP