Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie? Co robić, aby byli szczęśliwi dla dobra firmy?
Internet i nowe trendy, Psychologia biznesu, Zarządzanie i strategia
We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych.
Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną.
Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie.
Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność –
i wygrywają.
Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.
Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji.
Patronat medialny:
Przeczytałem. Nie ze wszystkim się zgadzam, ale jedno jest pewne: prof. Fazlagić wie, o czym pisze, ma swoją kreatywną mądrość, która pozwoliła mu stworzyć książkę moim zdaniem uwalniającą potencjał.
więcej >Tak jak najbardziej nawet odlotowy minimalistyczny design opiera się na siatce, a improwizacja jazzowa na setkach godzin ćwiczeń z metronomem, tak nowa książka prof. Fazlagicia zawiera zarazem twórcze podejście do kreatywności, jak i spełnia wymogi naukowej dyscypliny oraz pragmatyzmu praktyki. To rzadka umiejętność, Panie Profesorze, dziękuję jako czytelnik i doradca przyszłych czytelników Pana świetnej książki.
więcej >Lektura książki zachęca czytelnika do poszukiwania metod bycia lepszym od konkurentów.
więcej >Prof. J. Fazlagić poświęca wiele uwagi obalaniu mitów związanych z kreatywnością oraz metodom jej wzmacniania i rozwijania wewnątrz firmy. Każdy menedżer przedsiębiorstwa uważającego się za kreatywne znajdzie tutaj stwierdzenia, które go zdziwią, o ile nie zszokują.
więcej >Jeszcze więcej potu albo więcej kreatywności – to bodaj najważniejszy dylemat, przed którym stoi dzisiaj Polska.
więcej >