Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

Newsletter

Nasi partnerzy

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości (redakcja naukowa Dr Lidia D. Czarkowska)

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

 

Seria z Akademią Leona Koźmińskiego

Dr Lidia D. Czarkowska

  • ISBN: 978-83-7561-581-4
  • format 16.5 x 23.5 cm
  • 298 stron
  • oprawa miękka


Książka, która powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem. 

Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji… a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych.
Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących,  o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej.
Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym  w arkana business coachingu.
Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.

dr hab. n. hum. Lesław Niebrój

RECENZJE

Z coachem łatwiej!
Jedyna stała rzecz to zmiana – tak dzisiaj można powiedzieć o każdej firmie, która podejmuje wyzwania, aby utrzymać się na rynku albo zdobyć przewagę konkurencyjną.

 więcej >
Antoni Kowalik
Redaktor Działu Ekonomicznego Rzeczpospolita