Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI, plik PDF
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
26,18  34,90  *
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Wybierz ilość
+ -

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych EBOOK

  • Data wydania: 13.02.2015
  • Ilość stron: 160
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-7561-505-0

Opis książki

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje.

 

Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

Pomiędzy wolnością a wygodą
Mikołaj Rogiński
Pomiędzy wolnością a wygodą
Pomiędzy wolnością a wygodą
Otwarte oprogramowanie w przedsiębiorstwach informatycznych
51,68 
OUTLET
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
17,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
65,25 
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
44,25 
Deep learning. Głęboka rewolucja EBOOK
Deep learning. Głęboka rewolucja EBOOK
Kiedy sztuczna inteligencja spotyka się z ludzką
37,42 
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
26,18 
Blockchain jako innowacja systemowa
Włodzimierz Szpringer
Blockchain jako innowacja systemowa
Blockchain jako innowacja systemowa
Od internetu informacji do internetu wartości. Wyzwania dla sektora finansowego
44,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Intranet OUTLET
Grzegorz Mazurek, Urszula Kandefer
Intranet OUTLET
Intranet OUTLET
Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
24,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej EBOOK
Metawersum Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej EBOOK
65,25 
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących EBOOK
22,43 
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
Małgorzata Golińska-Pieszyńska
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
52,42 
Platformizacja gospodarki cyfrowej
Włodzimierz Szpringer
Platformizacja gospodarki cyfrowej
Platformizacja gospodarki cyfrowej
Nowe wyzwania dla regulacji
56,17