Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Internet i nowe trendy»Mobile dla menedżerów

Newsletter

Nasi partnerzy

Mobile dla menedżerów

Mobile dla menedżerów (Marcin Zaremba)

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Mobile dla menedżerów

czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 

Internet i nowe trendy

Marcin Zaremba

  • ISBN: 978-83-7561-548-7
  • format 14.1 x 21.8 cm
  • 220 stron
  • oprawa miękka

 

Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:
- menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
- osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
- pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief.
Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.

1 grudnia