Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Dziennikarstwo i publicystyka»Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Newsletter

Nasi partnerzy

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych (Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Diagnoza, metody, komunikacja 

Dziennikarstwo i publicystyka

Justyna Szumniak-SamolejKatarzyna Bachnik

  • ISBN: 978-83-7561-447-3
  • format 165 x 235 mm
  • 160 stron
  • miękka

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.

Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.