Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Marketing i PR»E-gatunki

Newsletter

Nasi partnerzy

E-gatunki

E-gatunki (redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

E-gatunki

Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania 

Dziennikarstwo i publicystyka, Marketing i PR

redakcja naukowa: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

  • ISBN: 978-83-7561-443-5
  • format 16.5 x 23.5 cm
  • 260 stron
  • miękka


Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.

Tymczasem – myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage’ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi – bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili.

Patronat medialny