Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
E-book
Kupując otrzymujesz:
plik EPUB, plik MOBI
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
26,92  35,90  *
Dostępność: Produkt cyfrowy - dostępny
Wybierz ilość
+ -
Tytuł dostępny również w formatach :

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych EBOOK

Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
  • Data wydania: 04.04.2014
  • Ilość stron: 168
  • Format pliku: EPUB, MOBI
  • ISBN: 978-83-7561-303-2

Opis książki

 
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.
 
Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia:
• uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych,
• ryzyka związane z zawieraniem umów,
• zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności,
• zawieranie umów w formie oferty,
• ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów),
• uzgadnianie warunków płatności,
• negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy,
• zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń,
• wykorzystanie taktyk negocjacyjnych.
 
Kontynuację poruszonych w książce problemów można znaleźć na stronach: wojciechbudzynski.pl oraz profo.pl.
Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką  negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.
 
Książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany.
 

Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm. Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Inne produkty z tej kategorii

Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie AUDIODOWNLOAD
Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie AUDIODOWNLOAD
Nigdy nie idź na kompromis
26,18 
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć AUDIODOWNLOAD
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć AUDIODOWNLOAD
Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
22,43 
Jak wygrać każde negocjacje EBOOK
Jak wygrać każde negocjacje EBOOK
Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem
33,67 
Sekrety negocjacji dla biznesmenów EBOOK
Sekrety negocjacji dla biznesmenów EBOOK
33,67 
Key Account Management
Krzysztof Kałucki
Key Account Management
Key Account Management
Przygotowanie do negocjacji
52,42 
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć
Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
26,18 
Zasada najniższej energii
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii
Zasada najniższej energii
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
33,67 
OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Phil M. Jones
Właściwe słowa OUTLET
Właściwe słowa OUTLET
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
19,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Techniki obrony ceny AUDIODOWNLOAD
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny AUDIODOWNLOAD
Techniki obrony ceny AUDIODOWNLOAD
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
37,42 
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Techniki sprzedaży zdalnej EBOOK
Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe
37,42 
Feedback (i inne brzydkie słowa) EBOOK
M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Feedback (i inne brzydkie słowa) EBOOK
Feedback (i inne brzydkie słowa) EBOOK
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
32,18 
Negocjowanie EBOOK
Brian Tracy
Negocjowanie EBOOK
Negocjowanie EBOOK
Biblioteka sukcesu Briana Tracy
18,67 

Inne książki Autora: Wojciech Budzyński

OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Eksport w przedsiębiorstwie OUTLET
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
19,95 
Eksport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
29,93 
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
29,93 
Public relations
Wojciech Budzyński
Public relations
Public relations
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
33,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Transport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński
Transport w przedsiębiorstwie
Transport w przedsiębiorstwie
Logistyka, spedycja, reklamacje
29,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny