Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Newsletter

Nasi partnerzy

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku (Agnieszka Drummer, Richard Boehnke)

Nasza cena

25,94 zł

39,90 zł

RABAT 35%

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Moderne Businesskorrespondenz auf Deutsch 

.., Język niemiecki, Niemiecki, Weźmy się za języki

Agnieszka DrummerRichard Boehnke

  • ISBN: 978-83-7561-330-8
  • format 145x210 mm
  • 250 stron
  • oprawa miękka


Tematem książek jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp.


Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku niemieckim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną.

Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”. Często faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim z reguły wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku.

Ta książka jest dla Ciebie, jeśli:
•    pracujesz w polskiej lub niemieckiej firmie utrzymującej kontakty pisemne (listowne/mailowe) z Niemcami (lub innymi krajami niemieckojęzycznymi)
•    chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
•    pracujesz w Niemczech i masz do czynienia z korespondencją biznesową
•    chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
•    prowadzisz lub chcesz prowadzić interesy z Niemcami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.)
•    jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze ;)
•    interesujesz się całym spektrum nowoczesnej komunikacji biznesowej (a więc także np. facebookiem czy LinkedIn)
•    jesteś lektorem/lektorką niemieckiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza Wirtschaftsdeutsch)
•    jesteś na poziomie niemieckiego przynajmniej B1 (lub wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja ;))

Agnieszka Drummer - tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej koncepcji nauki języków obcych oraz bestsellerowych podręczników do niemieckiego. Prowadzi niezwykle popularną w Polsce stronę facebookową JĘZYK NIEMIECKI, liczącą ponad 220 tysięcy fanów, a także blog poświęcony nauce niemieckiego i internetową szkołę języków obcych. Od 25 lat mieszka w Niemczech. Uczy Polaków niemieckiego m.in. przez internet.

Richard Boehnke jest Niemcem, lektorem niemieckiego i jednocześnie – biznesmenem, pracował m.in. w radzie zakładowej jednej z największych niemieckich firm (Kirch Media), był także dyrektorem firmy zajmującej się produkcją filmów i handlem prawami autorskimi.

 

Data wydania: 30.05.2014