Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Biznesplan w 10 krokach

Newsletter

Nasi partnerzy

Biznesplan w 10 krokach

Biznesplan w 10 krokach (Jerzy T. Skrzypek)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Biznesplan w 10 krokach

Przewodnik od pomysłu do wdrożenia 

Finanse

Jerzy T. Skrzypek

  • ISBN: 978-83-7561-314-8
  • format 165x235 mm
  • 274 stron
  • oprawa miękka

Nominacja w kategorii poradnik biznesowy Economicus 2015 Dziennik Gazeta Prawna.

Książka stanowi przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego podstawowym celem jest ułatwienie czytelnikowi przygotowania dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej, przedstawiał jego podstawowe założenia oraz sposoby ich realizacji.Biznesplan jest narzędziem, które pozwoli realistycznie ocenić wykonalność planowanego przedsięwzięcia oraz określić warunki, których spełnienie jest konieczne na etapie jego wdrożenia. Zastosowanie biznesplanu nie kończy się na etapie wdrożenia przedsięwzięcia, gdyż w trakcie jego realizacji umożliwia monitorowanie stopnia osiągnięcia założonych celów, a zatem ułatwia też wprowadzenie niezbędnych korekt.
Przewodnik został podzielony na 10 rozdziałów, które opisują kolejne kroki prowadzące do opracowania skutecznego biznesplanu. Obejmują one m.in.: przygotowanie do sporządzenia biznesplanu, opis koncepcji przedsięwzięcia, zasady sporządzania planu strategicznego, planów dziedzinowych oraz przekształcenie ich w plan finansowy zawierający zestaw analiz finansowych.Przewodnik jest adresowany do szerokiego grona czytelników: przedsiębiorców zamierzających zrealizować swoje pomysły oraz osób opracowujących biznesplany i oceniających plany działania.

Integralną częścią przewodnika są materiały pomocnicze zawarte  w  chmurze,  dostępnej  pod  adresem  http://jerzyskrzypek.pl
Czytelnik znajdzie w niej teksty oraz prezentacje stanowiące podsumowanie problematyki zawartej w odpowiednim rozdziale przewodnika. W chmurze znajdują się również aplikacje komputerowe, ułatwiające wykonanie analizy strategicznej oraz modelu finansowego wraz z kompletem wyników analiz finansowych. Ponadto czytelnik znajdzie tam szablony ułatwiające przygotowanie własnego biznesplanu czy studium wykonalności.

Jerzy T. Skrzypek  – doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Ekonometrii i Badań Operacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Praktyk
w dziedzinie sporządzania biznesplanów, w tym planów finansowych, wykorzystywanych także przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych. Wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu szeroko rozumianej przedsiębiorczości.

Patronat:

Data wydania: 09.05.2014

RECENZJE

Wiele ludzkich działań składających się z kilku, czasochłonnych, następujących po sobie działań pomniejszych wymaga planowania.

 więcej >

Łukasz Opłocki Z życia książek

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

29,90 zł
Dodaj do koszyka

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

34,90 zł
Dodaj do koszyka