Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»O wartości zaufania

Newsletter

Nasi partnerzy

O wartości zaufania

O wartości zaufania (Katarzyna Żądło)

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

O wartości zaufania

Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa 

Ekonomia i gospodarka, Finanse, Seria Instytutu Zarządzania Wartością SGH

Katarzyna Żądło

  • ISBN: 978-83-7561-251-6
  • format 165x235 mm
  • 274 strony
  • oprawa miękka

Książka przedstawia fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego obecności na rynku kapitałowym. Ponadto omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenę przedsiębiorstwa.

Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykę zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy językoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarządzania i ekonomii – w kontekście współczesnego rynku kapitałowego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka stworzyła indeks zaufania do przedsiębiorstwa (IZ). Podając przykłady z rynku kapitałowego, pokazuje negatywne, a niekiedy wręcz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji największych światowych korporacji.

Książka Katarzyny Żądło wypełnia lukę w bogatej literaturze poświęconej istocie i następstwom pozyskania lub utraty zaufania między uczestnikami rynków kapitałowych. Bez wątpienia zaufanie bądź jego brak ma wpływ na wycenę giełdową spółek akcyjnych. Publikacja stanowi udaną próbę uporządkowania rozproszonej wiedzy o wpływie zaufania na wycenę przedsiębiorstw.

prof. zw. dr hab. Jan K. Solarz, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

Książka omawia niezwykle ważne zagadnienie relacji zaufania i wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Temat jest oryginalny, przy czym autorka prezentuje nowatorskie podejście, poparte własnymi badaniami empirycznymi. Publikacja wnosi nowe treści do zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona

Katarzyna Żądło – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu o specjalności zarządzanie wartością (tytuł uzyskany w Szkole Głównej Handlowej). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektach komunikacyjnych realizowanych dla sektora finansowego, głównie bankowego. Zawodowo była związana m.in. z Citibank Handlowy, Fortis Bankiem, BNP Paribas. Obecnie pełni funkcję rzecznika prasowego DNB Bank Polska SA. Autorka publikacji z zakresu komunikacji i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
Patronat:

 

Data wydania: 21.02.2014

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Marketing doświadczeń

Iwona Skowronek

54,90 zł
Dodaj do koszyka

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Redakcja naukowa: Marek Panfil, Andrzej Szablewski

89,90 zł
Dodaj do koszyka