Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Zmysły dla zysku

Newsletter

Nasi partnerzy

Zmysły dla zysku

Zmysły dla zysku (Iwona Skowronek)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Zmysły dla zysku

Marketing sensoryczny w praktyce 

Economicus, Komunikacja i negocjacje, Marketing i PR, Zarządzanie i strategia

Iwona Skowronek

  • ISBN: 978-83-7561-301-8
  • format 145x205 mm
  • 272 strony
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.

Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Zmysły dla zysku zostały podzielone na branże oraz główne zagadnienia tematyczne, tj. reklamę sensoryczną i design sensoryczny. Nadaje to książce nieco eklektyczny charakter, a zarazem ułatwia korzystanie z niej. Wystarczy otworzyć ją na interesującej nas branży. Książka ma charakter praktyczny, a na końcu każdego rozdziału znajduje się „narzędziownik” zawierający gotowe do zastosowania rady i wskazówki

Iwona SkowronekNapisałam tę książkę dla tych:
•    którzy nie mają pojęcia o marketingu
•    którzy o marketingu wiedzą trochę
•    którzy chcieliby dowiedzieć się więcej
•    a także dla teoretyków i praktyków marketingu


Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny – od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.

Opisuję i wyjaśniam:
•    Co mają ze sobą wspólnego pasikonik, maltodekstryna i konfesjonał?
•    Czy perfumy mogą służyć jako zastawa stołowa?
•    Dlaczego pilot telewizyjny powinien być ciężki?
•    Czy można pakować odzież w tacki spożywcze?
•    Co to jest niebieski fenomen i łagodny masochizm?
•    Czy „Tłusty mózg” to dobry pomysł na nazwę firmy?
•    Po co sklep z odzieżą stawia do góry nogami budkę z hot-dogami?
•    Jak wejść w dotykową interakcję z billboardem?
•    Dlaczego patrząc na zdjęcia czarno-białe klient jest zrelaksowany?
•    Dlaczego będąc na diecie należy wybierać duże paczki chipsów?


Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
 

Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014 - Dziennik Gazeta Prawna

Patronat:

 

Data wydania: 14.02.2014

RECENZJE

Mój początkowy sceptycyzm ustąpił zdumieniu i podziwowi dla kreatywności specjalistów od "użyzniania mózgów(str.8)poprzez marketing sensoryczny.Ciekawa,poparta realnymi przykładami,inteligentna praca ma olbrzymi walor poznawczy.Intrygujące było by,gdyby drI.Skowronek z równym profesjonalizmem ipasją poświęciła następną książkę nam czytelnikom,stojącym po drugiej stronie barykady.Jak zachować racjonalizm i dystans wobec wszechobecnych działań marketingowtch.Czekam więc z równym zainteresowaniem.

Edward Bil

Do tej pory sądziłem, że nasze zmysły służą do słuchania, oglądania, czucia itd. otaczającej rzeczywistości. Posługiwanie się nimi jest przecież naturalną cechą nas wszystkich. Moje zdumienie wywołał jednak fakt, że to tylko część zadań, jakie im przypisujemy. Dowiedziałem się bowiem, biorąc do ręki książkę „Zmysły dla zysku” dr Iwony Skowronek, że są one doskonałym instrumentem do zarabiania pieniędzy. Jak to ujęła autorka, „użyźnianie mózgów” poprzez marketing sensoryczny ma skłonić klientów do kupowania produktów lub co najmniej do skupienia na nich uwagi.

 więcej >
Edward Bil

 Marketing sensoryczny czyli jak kupujemy zmysłami.

 więcej >

Iwona Skowronek Marketer+

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Reklama i jej ograniczenia

Marzena Barańska

44,90 zł
Dodaj do koszyka

Marketing doświadczeń

Iwona Skowronek

54,90 zł
Dodaj do koszyka