Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Akademia Rozwoju Osobistego»Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce EBOOK

Newsletter

Nasi partnerzy

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce EBOOK

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce EBOOK (Grażyna Białopiotrowicz)
EBOOK
epub mobi

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce EBOOK

 

Akademia Rozwoju Osobistego

Grażyna Białopiotrowicz

  • ISBN: 978-83-7561-250-9
  • 272 strony

 Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!


Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż  dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.

•    W jaki sposób kreować swój wizerunek? 
•    Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? 
•    Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? 
•    Jak prowadzić interesującą rozmowę? 
•    Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
•    Jak się zachować? 
•    Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? 
•    Co zrobić z telefonem komórkowym? 

Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.  

O AUTORZE
Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i  umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek,  m.in..: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.