Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

Newsletter

Nasi partnerzy

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących (Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski)

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

 

Google, Internet i nowe trendy

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

  • ISBN: 978-83-7561-264-6
  • format 14.8 x 21.0 cm
  • 164 strony
  • oprawa miękka

Tytuł zajął 3. miejsce w głosowaniu internetowym na Książkę Roku 2012!

Biznes w internecie bez zbędnych kosztów
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

>>Zajrzyj do książki

Ta nieduża publikacja ma zająć Czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że są one jednymi z najbardziej efektywnych narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzanie przedsiębiorstwem, a przy tym są w większości darmowe.

Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (www.ittechnology.us). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Współautor książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Przemysław Modrzewski
– jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Na swoim koncie ma przeszkolonych ponad 1000 firm. Autor bloga www.marketinglab.pl.  Wykładowca na studiach podyplomowych na takich uczelniach, jak SGH, ALK, SWPS. Autor książki Google AdWords w praktyce oraz współautor książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw.  Doradza i wspiera firmy w zakresie strategii budowania wartości firmy w internecie, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Prywatnie aktywny nurek techniczny i instruktor nurkowania.

AKTUALNOŚCI:

2013-01-07

Internauci w głosowaniu na fanpage'u Poltextu wybrali Książkę Roku 2012 Poltextu - dużą przewagą głosów tytuł ten zdobył "Strach i potęga..."

więcej