Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Media i dziennikarstwo internetowe

Newsletter

Nasi partnerzy

Media i dziennikarstwo internetowe

Media i dziennikarstwo internetowe (Leszek Olszański)

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Media i dziennikarstwo internetowe

 

, Akademickie podręczniki Poltextu, Akademickie Warsztaty Dziennikarskie, Dziennikarstwo i publicystyka, Internet i nowe trendy

Leszek Olszański

  • ISBN: 978-83-7561-248-6
  • format 16.5 x 23.5 cm
  • 320 stron
  • oprawa miękka

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził.  Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.

>>Zajrzyj do książki

Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.

W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Leszek Olszański – szef serwisów biznesowych portalu Gazeta.pl, autor książki Dziennikarstwo internetowe (WAiP 2006). O Mediach i dziennikarstwie internetowym pisze także na: twitter.com/lesheque oraz facebook.com/MediaIDziennikarstwoInternetowe

 
OPINIE
Dzięki nadzwyczaj atrakcyjnej narracji Autora, trafnemu doborowi słów, także subtelnie wyjaśnionym fachowym i żargonowym terminom, czytanie książki jest jak śledzenie pracy malarza coraz wyraźniej zarysowującego postać umownego medium internetowego w skomplikowanym otoczeniu. Całość, od pierwszej do ostatniej strony, zawiera bezbłędnie tematycznie dobrane aktualne przykłady. Praca mimo cech książki beletrystycznej jest pionierska w zakresie metodologii i opracowania zarysu ważnego fragmentu nowego przedmiotu, jakim jest dziennikarstwo internetowe. (...) Książkę Leszka Olszańskiego z pewnością można uznać za obowiązkową lekturę nie tylko dla studentów związanych z branżą, ale także dla praktykujących dziennikarzy. Dzięki niej będą mogli w sposób nieskrępowany i niemal kompletny poznać nowy wymiar dziennikarstwa – dziennikarstwa internetowego.
z recenzji prof. dra hab. inż. Włodzimierza Gogołka, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

RECENZJE

We wstępie poprzedzającym część właściwą L. Olszański sformułował kontrowersyjną – co należy uznać za niewątpliwą zaletę opracowania – hipotezę, że Internet stworzył media totalne, osaczające człowieka oraz walczące o jego uznanie i uwagę.

 więcej >
Joanna Rak
Konserwatyzm.pl Portal myśli konserwatywnej

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ:

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

34,90 zł

Dodaj do koszyka

Marketing doświadczeń

Iwona Skowronek

54,90 zł

Dodaj do koszyka

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

29,90 zł

Dodaj do koszyka

Mistrzowie literatury czy dziennikarstwa?

redakcja naukowa Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek

39,90 zł

Dodaj do koszyka