Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Marketing doświadczeń

Newsletter

Nasi partnerzy

Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń (Iwona Skowronek)

Nasza cena

46,67 zł

54,90 zł

RABAT 15%

Marketing doświadczeń

Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy 

Marketing i PR, Seria Instytutu Zarządzania Wartością SGH

Iwona Skowronek

  • ISBN: 978-83-7561-244-8
  • format 165 x 235 mm
  • 288 stron
  • oprawa miękka

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

>>Zajrzyj do książki: (spis treści i fragment)

Książka  wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku  firmy.  Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:

  •  zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
  •  wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
  •  dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
  •  budowę emocjonalnych podstaw lojalności
  •  wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

 

Dr Iwona Skowronek  - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej. Autorka publikacji z zakresu kształtowania i pozycjonowania wizerunku firmy, brandingu, budowy satysfakcji klienta, marketingu sensorycznego, marketingu doświadczeń. Teoretyk i praktyk zarządzania.


OPINIE
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe,  jednak  omawiane  w  aspekcie  strategicznego  zarządzania  firmą.  Problematyka  tworzenia i  zarządzania  wizerunkiem  firm  oraz  marketingu  doświadczeń  jest  ważna  i  nowatorska.  Książka  jest  bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Za ważne osiągnięcie autorki uważam między innymi dojrzałą krytykę problemu na podstawie literatury przedmiotu oraz przygotowanie i zrealizowanie ambitnego programu badań empirycznych, który pozwolił ustalić rolę marketingu doświadczeń w kształtowaniu wizerunku organizacji.
prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

RECENZJE

Nie ukrywam, że pozycja bardzo ciekawa, pokazująca jaki wpływ na wizerunek firmy ma odpowiednie kształtowanie wrażenia klientów, w stosunku do danej firmy. Jakie działania podjąć, aby wrażenia i wizerunek przełożyły się na zysk w firmie.

 więcej >
Magda Wysocka

Bankowy marketing doświadczeń - o tym jak małe rzeczy robią wielką różnicę
Wyobraź  sobie, że spieszysz się do banku zrealizować ważny przelew. Niedługo zamykają oddział jednak powinieneś zdążyć. Docierasz na dwie minuty przed zamknięciem, ale pracownik zamyka już drzwi. Wskazuje na zegarek rozkładając bezradnie ręce.
Dlaczego więc nie rozważyć otwierania placówki banku 10 minut przed i po ustalonym czasie? Tak jak zrobił to Commerce Bank w ramach budowania wizerunku "najbardziej komfortowego banku Ameryki".

 więcej >
PR News.pl
http://prnews.pl

Wizerunek placówki – czyli co nam daje chrapanie pacjenta?
Usługi medyczne są tradycyjnie oceniane przez pryzmat realizowania funkcji podstawowych – powrotu fizjologii pacjenta do zdrowia. Jednakże, dopiero odpowiednie połączenie procesów specjalistycznych i pozamedycznych (dotyczących emocjonalnych potrzeb świadczeniobiorcy) gwarantuje poprawę wyników usługi mierzoną powrotem do zdrowia, jak i poprawę subiektywnie ocenianego dobrego samopoczucia (well being).

 więcej >
24zdrowie.pl

Zapomnij wszystko, co wiesz o marketingu
Jeff Bezos, dyrektor generalny Amazon.com stwierdził sugestywnie: „Nie martwi mnie ktoś, kto zaoferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować LEPSZE DOZNANIA dla klienta”.

 więcej >
Portal PR 24PR

Marketing doświadczeń w placówce medycznej
Z doktor Iwoną Skowronek rozmawiamy o jej najnowszej książce „Marketing Doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy”, w której szczególną uwagę autorka poświęca branży medycznej.

 więcej >
Nowoczesna Klinika Magazyn Prywatnej Ochrony Zdrowia