Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna»Wydawnictwo Poltext»Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Newsletter

Nasi partnerzy

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

 

Internet i nowe trendy, Marketing i PR

Grzegorz Mazurek

  • ISBN: 978-83-7561-216-5
  • format 165/235
  • 260 stron
  • oprawa miękka


Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Książka otrzymała Wyróżnienie IX Targów Wydawnictw Ekonomicznych 2012 organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

 

OPINIE

Ta oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca naukowa w obszarze nauk o zarządzaniu poświęcona istocie wirtualizacji marketingu w kontekście sieciowego kreowania wartości jest ciekawym i wartościowym kompendium wiedzy na niesłychanie ważny temat zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, wynikających z tworzenia nowych struktur i układów sieciowych w wirtualnym środowisku, uwzględniających m.in. rolę klientów. Autor w swoim opracowaniu podjął się trudnego zadania wyjaśnienia wielu pojęć, definicji, modelowania procesów wirtualizacji oraz charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania nowoczesnych form organizacji spełniającej wymogi globalizującego się coraz bardziej otoczenia.

prof. zw. dr hab. Irena Hejduk, Szkoła Główna Handlowa

Tematykę recenzowanej książki można uznać za nowatorską i przyczyniającą się do rozwoju nauk o zarządzaniu. Wirtualizacja marketingu rozpatrywana jest w tej pracy w sposób systemowy w kontekście istotnych przeobrażeń w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa na rynku. Autor ma ambicje stworzenia podstaw metodologiczno-teoretycznych nowoczesnego marketingu, a proponowane ujęcia modelowe zostały oparte na dogłębnej analizie dorobku światowego i własnych badaniach w tym zakresie. (…) Zasługą Autora jest kompleksowe postrzeganie wpływu wirtualnego środowiska na marketing oraz podkreślenie roli procesów wirtualizacji w teorii sieciowego kreowania wartości. Sformułowane wnioski i konkluzje bardzo dobrze odpowiadają na postawione w tej książce ambitne cele.

prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TĘ KSIĄŻKĘ KUPILI RÓWNIEŻ:

AKTUALNOŚCI:

Dwie nasze książki zdobyły wyróżnienia na Targach Wydawnictw Ekonomicznych organizowanych przez warszawską SGH.

więcej