Stanisław Ślusarczyk

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.
więcej
Nasza cena
25,42 zł
29,90 zł
RABAT 15%
Bestsellery
-
Zarządzanie cyklem życia organizacji
- 2Angielski od rana do wieczora
- 3Christmas Stories
- 4Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku
- 5Pokochaj niemiecki na nowo!
- 6Blickpunkt Wirtschaft. Niemiecki w ekonomii i biznesie
- 7W biznesie po niemiecku? Żaden problem!
- 8Business English. Jak pisać skutecznie po angielsku
- 9Codziennik angielski
- 10Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde zobacz wszystkie
Nowości
-
Sense and Sensibility
-
Niemiecki naprawdę dla Ciebie Agnieszka Drummer, Małgorzata Grabowska
-
Menedżerowie czy przywódcy
zobacz wszystkie