Stanisław Ślusarczyk

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich.
więcej
Nasza cena
25,42 zł
29,90 zł
RABAT 15%
Bestsellery
-
Kalendarz 2020 Ptaszek Staszek
- 2Hören - Verstehen - Sprechen
- 3Europejski lider wzrostu
- 4Hörverstehen
- 5Rosyjski dla leniwych
- 6The Tale of Peter Rabbit w wersji dwujęzycznej dla dzieci
- 7Anne of Avonlea
- 8Repetytorium maturalne z języka angielskiego
- 9Niemiecki naprawdę dla Ciebie
- 10You can sing in English too! + CD zobacz wszystkie
Nowości
-
Zarządzanie przez algorytmy
-
Bankowość emocjonalna
-
Hören - Verstehen - Sprechen Bęza Stanisław, Drummer Agnieszka
zobacz wszystkie