Wydawnictwo Poltext

Najlepsze źródło wiedzy

Strona główna

Newsletter

Nasi partnerzy

Grzegorz Mazurek

Intranet (Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek)

Kompleksowy przewodnik dla każdej organizacji w dobrym projektowaniu systemów intranetowych, w sprawnym zaplanowaniu procesu wdrożenia intranetu, we właściwym jego doskonaleniu oraz rozwijaniu. Prezentuje również metody pomiaru szeroko rozumianego sukcesu związanego z wdrożeniem i korzystaniem z intranetu.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości (Grzegorz Mazurek)
Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

więcej

Nasza cena

37,43 zł

49,90 zł

RABAT 25%

E-MARKETING (redaktor: Grzegorz Mazurek)

Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki.

więcej

Nasza cena

44,93 zł

59,90 zł

RABAT 25%